niedziela, 21 maja 2017

Zawieszam bloga? - szczery post

 Cześć.
Witam Was w możliwe ostatnim poście z mojej strony. 
Powodem jedynym są
HEJTY. 
Tak, dobrze słyszeliście. Zawieszam bloga do odwieszenia. Nie wiem,
kiedy to nastąpi, ale na pewno nie w tym, ani w następnym miesiącu.
 Do tej pory spotkałam się z różnymi hejterami. Candy Girl, Kiś Ogórki, 
Hejter Życia - takie pojedyncze osoby. Ale teraz, żeby napisać długi post tylko
o moim blogu to jest zdecydowanie przejęcie. To mnie zupełnie zniechęciło.
Podejrzewam o ten post byłego administratora - Kacpra. Dlaczego?
-On pisał, że niby ,,nabijamy sobie wyświetlenia".
-On robił ,,zamienne błędy ortograficzne", naprawdę pisał osobno, a na pewno razem.
Tutaj mamy tego dowód.
-Oprócz tego, miejsce wcześniej był blog Natalii - Awataria w kolorach tęczy.
Kto o nim wiedział? Tylko on! Wątpię, czy ktoś inny znałby dopiero rozwijający się blog.
-Jeśli chodzi o ten dywan, to leży on na skale, czy to tak ciężko zauważyć?!
-Kto pisał, że za dużo mamy przerywników i że żaden blog ich nie ma? On! Dokładnie on,
do mnie na nk!
-,,Mała bezczelna dziewczynka która myśli że jest idealna" - wcale tak nie myślę. 
Ty jesteś małym bezczelnym chłopczykiem, który myśli że ma idealnego bloga
Awataria Oczami Ogórka.
-A propos tego bloga, czemu nie ma go w top 10 najgorszych blogów?
Bo oczywiście to jest jego ,,idealny" blog, który wcale nie powinien się tam znaleźć!
W sumie, to nieźle się uśmiałam ze zrobionego medalu w Paint'cie. Szczerze?
Powinien on się znaleźć na twoim beznadziejnym blogu.
\/
Proszę, oto twój piękny, złoty medal!
****
Mówisz, że na nagłówku mamy za dużo dodatków? Zobacz na swój!
Tak jak pisałeś o wspaniałym blogu KCA, to raczej twój nagłówek
wziął kąpiel w pikselozie i nieestetyczności! Niebieski napis? 
Dwie takie same postacie? Strasznie pusty środek? To nie koniec. Żałosna nazwa dotycząca
ogórków.


A jeśli chodzi o inne blogi, bo ocenił nie tylko mój - to nie jest sprawiedliwe!
Dzisiejsza Awataria to jest jeden z lepszych blogów o Awatarii. Zupełnie
nie powinien się tu znaleźć, w tej żałosnej top 10-siątce.

Z Awatarią wszędzie - również wspaniały blog, to, co oceniłeś w tej
wcześniej wspomnianej żałosnej top 10-tce, to chyba przyczynia
się do Twoich postów, bo z tego co widzę, jesteś tam na nagłówku.

Tablica Awataria - szczerze to nie znam tego bloga, ale na pewno również
jest bardzo ciekawy i niesprawiedliwie oceniany.

Kochamy Cię Awatario - bardzo lubiany przeze mnie blog,
w szczególności podobają mi się urodzinowe vlogi oraz nagłówek.
Wtrącę się odrobinę, skoro gadasz o tonięciu w pikselozie, albo ,,za dużo dodatków
na nagłówku", spójrzcie na nagłówek Kacpra.
Jest bardzo duży, piękny, jest tu pełno awatarów a te napisy, takie znakomite! 
(sarkazm)

Blog Awataria kolorowa - szczerze, to nawet zgodzę się z jego oceną,
więc nie będę się tyle rozpisywać.

Awatarii Oczami Lenny Face nie znam, tak więc nie będę się rozpisywać.

Cukierkowa Awataria - blog mojej hejterki, szczerze zgodzę się z jego opinią,
ale to chyba tylko dlatego, że mnie hejtowała.

Pasjonaci z awatarii - blog nowy, na pewno się rozwinie na dobre i
będzie wspaniały. Ocena zupełnie niesprawiedliwa..

Wcześniej wspomniany blog mojej IBFF - Awataria w kolorach tęczy.
Ta ocena jest naprawdę żałosna, również tak, jak mojego bloga.
Ten ktoś chciał mnie przy pomocy tego posta zniechęcić i bardzo dobrze
mu to wyszło, niestety. Wracam do Was po wakacjach, albo jeszcze później! 
Do widzenia, drodzy czytelnicy, którzy zawsze ze mną byli i mnie wspierali..
Przepraszam Was, ale wydaje mi się, że mam więcej hejterów niż czytelników.
/Dawna Wiktoria...

36 komentarzy:

  1. Nie przejmuj się tym gnomem!!!!On do tego dążył,aby Was zniszczyć,bo ma beznadziejny blog .Ile razy się ogłaszał i ludziom spamy robił,reklamując swój "idealny blog",bo miał mało wyświetleń i prosił się o każde wejście(jakoś od Ciebie spamu nie dostałam zapraszam na bloga,a od Niego uwaga CODZIENNIE!!!!!!Parę razy dziennie!!!!Nie dziwię,się że miał mało wyświetleń,bo naprawdę to co pisze,na pewno mnie nie ciekawi.Jego blog,nagłówek,grafika i cały on jest BEZNADZIEJNY!!!!Chłopczyk 16 lat,a znęca się nad 11-stolatkami!To jest dopiero BEZCZELNE zachowanie!!!!!Żal Kacper!Wstydź się !!!!!!Trzymam za Was kciuki dziewczyny,a hejty?Niech piszą-przynajmniej o Was jest głośno-ktoś o Was pamięta.A jego szlag trafia,że nie mógł być dłużej na Twoim blogu...Bo tutaj przynajmniej się rozwijał,nauczył się wielu rzeczy,a teraz korzysta z tego na swoim "idealnym blogu". A to,że Was opisał?-To przecież dalej jego gierka i reklama.Pisze jako chłopak,a podpisuje się "TAJEMNICA".

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, kochana jesteś! Ale po prostu nie mam na razie chęci do pisania postów, po tym wszystkim...
      Pozdrawiam serdecznie :3
      /Wiktoria

      Usuń
    2. Po 1 nie mam 16 lat XD po 2 nie dążę żeby Was zniszczyć bo twój blog jest spoko po 3 to nawet nie jest mój blog ;-; a po 4 czemu wy wszyscy myślicie że to ja? ;-; /Kacper

      Usuń
  2. Jestem jednym z twoich czytelników, podobają mi się bardzo twoje posty (jedynie przerywniki nie, ale to nie przeszkadza), a z odejścia chyba sobie kpisz. Boisz się hejterów? Co oni Ci zrobią? Prędzej ty możesz ich za to na policje zgłosić. Nigdy się nie poddawaj, to jest znana zasada, nawet jeśli nie jesteś w czymś dobra, próbuj! Dąż do celu bez przeszkód, nie przejmuj się zdaniem hejterów to tylko ich głupia i nudząca praca, która przeszkadza wielu bloggerom do dojścia do wyznaczonego przez nich celu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za wsparcie, ale po prostu nie mam już chęci do pisania bloga - na razie. Może odwieszę go trochę wcześniej, niż po wakacjach, zobaczymy. : )
      Pozdrawiam!
      /Wiktoria

      Usuń
  3. Dzisiejsza Awataria to jeden z lepszych blogów o Awatarii? Nie sądzę...
    /Kinga

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie odchodz 😲😲 nie przejmuj się hejtami

    OdpowiedzUsuń
  5. Kinga, może nie najlepszy, ale Gabi swoim talentem zaskoczyła, by nie jednego bloggera.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie chodzi mi tutaj o Gabrysię, bo ona faktycznie ma talent i prędzej czy później się wybije, tylko o cały blog, czyli o kompletną administracje bloga. Niestety pozostałe osoby są przeciętne, a nawet nie znają się na blogowaniu i to one zaśmieciły ten blog.
      /Kinga

      Usuń
    2. Tak, tu się zgadzam :).

      Usuń
  6. Nie odchodź, serio. To tylko głupi hejter chce się zniechęcić...

    OdpowiedzUsuń
  7. Kacper? Nie spodziewałabym się po nim... Hejterzy nie rozumią, że oni to cały świat i nie każdy zgadza się z jego opinią/ zdaniem.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja się spodziewałem. Jeszcze pamiętam jak sam mi BA hejtował.

      Usuń
    2. Kiedy Cię hejtowałem na BA? /Kacper

      Usuń
    3. A Bezczelny na chacie?? I te inne psychiczne nazwy?

      Usuń
    4. No bo wtedy miałem taki nick XDD ale to nie było na BA to znaczy było bo tobie chodziło o Bananową awe a ja myślałem że o basniową awatarie XDD a poza tym to było dawno bo bylem młodszy XD

      Usuń
    5. 4 miesiące różnicy to nwm czy młodszy.

      Usuń
  8. Nie przejmuj się hejtami, postaw się na moim miejscu gdzie ludzie z multikont wyzywają mnie od dzi*ek i s*k. Czy to jest mile? Nie, a oni są żałośni. Najlepiej ignorować takie głupoty, hejterowi się znudzi. ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ludzie ;-; czemu myślicie że to ja? To że mówiłem że nabijacie sb wyświeltenia to nic x'd A poza tym nawet wiem kto może prowadzić bloga. Poza tym mogę to nawet wyjaśnić.
    Okej wiec kiedyś pisałem sobie z taką jedną no i napisałem jej że niby ten blog nabija sobie wyświetlenia i że nie publikujecie hejtów ;p No i coś tam jeszcze pisałem no i jakiś czas później ona mi wysłała link do tego bloga że to niby jej znajomi podesłali. Do tego w tym poście o 10 najgorszych blogach było coś takiego:Wiele również słyszałem, że nabijacie sobie wyświetlenia. Podczas rozmów z innymi osobami, te osoby powiedziały mi, że nabijacie sobie wyświetlenia. I to właśnie chodziło o mnie, że niby ja to jej napisałem i pewnie specjalnie napisała ,,słyszałem" żeby ludzie myśleli, że jest chłopakiem. Poza tym ja nie jestem taką świnią żeby zakładać bloga o hejtowaniu ;-; i poza tym dzięki za medal xD bo jest on zajebisty xD No i wgl to na serio nie ja założyłem tego bloga. Po co miałbym bawić się w jakiegoś hejtera? Taką świnią to ja nie jestem ;-; i wgl dzięki że mnie oskrażyłaś bez podstaw ;-; /Kacper

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wszystkie dowody wskazują, że to ty, więc wiesz..
      /Wiktoria

      Usuń
  10. O juz mamy ofiare. Powiem tylko moim braciom.

    OdpowiedzUsuń
  11. Wy jesteście jakieś niedojebane czy coś?!. To nie jest fajne jak ktoś oskarża kogoś bez podstaw chciałybyście tak? Kacper wcale tego nie pisał ludzie! One to napisały z zemsty są zazdrosne o bloga Kacpra. Ten jego blog jest super i one z nim nie zrównają. To są zwykłe hejterki, jeśli ktoś je wkurzy to idą hejtować go na swojego zjebanego bloga. Poniżają go przed każdym, to nie jest fajne. Dziewczyny ogarnijcie się co? Nikt nie chce czytać takiego gówna. Zachowujecie się jak suki! Bezczelnie, bezduszne suki. Dokładnie tak dobrze zrozumiałyście. Wiecie że za hejtowanie są kary? Jeśli się od niego nie odczepicie to chyba właśnie tak zrobię. To nie jest miłe. Chciałybyście byś hejtowane?! Same sobie na to pytanie odpowiedzcie. Kacprowi nie jest miło. Stańcie na jego miejscu jak byście się poczuły? Jesteście żałosne!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przepraszam, ale kto to teraz hejtuje? Straszysz mnie karami za hejtowanie, a sama to robisz w dodatku niepotrzebnie przeklinając. A zresztą, gdzie u mnie widzisz hejty? Wyznałam tylko swoją opinię, swoje podejrzenie o tym, że możliwe, że to Kacper zrobił tego bloga. A żałosna to ty jesteś powodując to, że komuś mówisz, że za hejtowanie jest kara, a sama to robisz! Nie pozdrawiam,
      /Wiktoria.

      Usuń
    2. Wyrażaj się dziewczynko!!! I Wiktoria ma tu racje,to co napisałaś tutaj to jest hejt,a wiesz,że za hejtowanie są kary ?

      Usuń
  12. Nie odchodź. Nie ma co się przejmować ;)

    //Angela

    OdpowiedzUsuń
  13. Mi szczerze twój blog mi się podoba.Bardzo ciekawy nagłówek i ładny.:)
    //Klaudia

    OdpowiedzUsuń
  14. Szczerze? Sama chciałam zawiesić bloga, bo mam dość hejtów. Jestem na praktycznie KAŻDYM blogu hejterskim :/.

    OdpowiedzUsuń
  15. Ten uczuć gdy wchodzisz poczytać sobie swoje stare kłótnie po kilku miesiącach i powspominać stare czasy xD i chodź to nie byłeś ty to i tak wiele osób myśli ze to ja xD i w sumie nie wiem dlaczego ale te nasze kłótnie mnie rozwaliły xD

    OdpowiedzUsuń