poniedziałek, 8 maja 2017

Dawniej vs Dziś #1 (Nicki)

Witajcie! Z tej strony Kacper.! Z góry przepraszam za moją nieobecność na blogu. Po prostu miałem bardzo dużo spraw z życia prywatnego. Tak, wiem że na swoim blogu dawałem posty. No, ale nie miałem chęci aby pisać.  Nie chciałem żeby mój blog był pusty. No a na tym byli inni. Cóż. To i tak mnie nie usprawiedliwia... Po prostu nie mogłem tego wszystkiego ogarnąć. No ale od tej pory jakoś będę musiał. Zależy mi by blogować na Kolorowej Awatarii. 
Dzisiaj wymyśliłem serię pt. Dawniej vs Dziś. Co jakiś czas będę dodawał takie posty, w których będę porównywał dawniejszą grę i dzisiejszą. Kiedy uda mi się wszystko porównać, zrobię ostatni post z tej serii, w którym podsumuję. 
W tym poście zajmę się nickami. No cóż. Przejdźmy dalej...
DAWNIEJ!
Jeżeli gracie więcej niż 2 lata w Awatarię to możecie zauważyć zmiany w tej grze.
Pamiętacie nicki kiedyś? Tak, bez wulgaryzmów. Przeważnie ludzie nazywali się swoimi imionami. 



Wyżej macie kilka nicków takich bez wulgaryzmów. Zwykłych i normalnych.
DZIŚ!
Dzisiaj każdy ma jakiś nick. Zabawne, kreatywne, zwykłe... Ale są też nicki wulgarne. 
W grze za takie coś powinni banować. Nie to, że komuś źle życzę czy coś, ale po prostu, chodzi mi o to, że w Awatarię grają też młodsze dzieci. No i właśnie przez takie sposoby uczą się bluźnić i używać niekulturalnych słów.


Wyżej macie kilka przykładów.
Podsumowując krótko. Wulgarne nicki są minusem dzisiejszej awatarii. Oczywiście nie chodzi mi tutaj o blog. 
Na tym kończę ten post. Ja już się z Wami żegnam. Cześć.


                                                                                                             /Kacper

2 komentarze: