sobota, 20 maja 2017

Owady #1

 Hej, kochani!
To znowu ja! Przepraszam, że tak dawno nie było postów, ale powód jest jeden:
hejty.
Dostałam mnóstwo hejtów od różnych osób i zrobiłam sobie przerwę.
Hejty zniechęcają do pisania postów, ale postanowiłam, że nie będą mnie one obchodziły
i tak czy inaczej będę pisała dla Was codziennie posty! Tym razem wymyśliłam nową serię.
Nazywa się ona owady. Każdy kiedykolwiek miał w domu jajko - Kinder niespodzianka, mam
rację? Jestem pewna, że tak! Ja miałam takich cały karton, teraz mam już trochę mniej,
bo albo się pogubiły, albo pooddawałam je babci. Aktualnie zbieram
owady z serii MixArt, posiadam już 3 z 4 stworzonek. Właśnie z nimi związana
będzie ta seria!
 O co chodzi? W tym poście pojawią się trzy sondy - jakie owady macie, jakie owady
najbardziej Wam się podobają oraz za którego
owada mam przebrać Awatara. 
Zobaczmy najpierw na zdjęcie, które zostało wykonane przeze mnie:
Zastosowałam tutaj moje 3 owady, a także ulotkę kolekcjonerską.
Opiszę Wam może te robaki, ponieważ nie każdy wie, co one potrafią.
Żółty motyl skrywa w sobie piękną pieczątkę w kształcie kwiatka.
Fioletowy motyl (ważka) w skrzydełkach ukrywa szkło powiększające,
inaczej lupę.
Fioletowy, jaskrawy pająk działa tak, jak jakiś spinacz - do jego buzi
można włożyć jakąś kartkę. Ja sugerowałam się zdjęciem na ulotce i własnoręcznie
stworzyłam mu małą pajęczynę.
Zielony robak (gąsienica), którego niestety nie mam (marzę o nim i mam nadzieję,
że wkrótce mi się trafi) ukrywa w sobie zielony flamaster, dzięki któremu możemy
namalować piękne kształty.
Owady opisane, przypomnijcie sobie teraz, czy czasem nie macie jakiegoś owada
w swoim domu!
Administratorzy również mogą głosować, tak więc każdy będzie się świetnie bawił!


A teraz czas na główny temat posta, czyli za którego owada najpierw mam przebrać
moją Awatarkę. Może to być fioletowy motyl, zielony robak, lub coś zupełnie innego!
Zagłosujcie w tej sondzie, a już pojutrze postaram się wstawić przeróbkę.
Ostatnia sonda na dzisiaj dotyczy się tego, jaki owad podoba Wam się najbardziej.
Macie do wyboru 4 odpowiedzi, na pewno znajdzie się Wasz faworyt!
No i to by było wszystko w tym poście, mam nadzieję, że się Wam on spodobał i
że nie możecie się doczekać kolejnego posta z tej serii. Zrobię plan na następne
3 dni dodawania postów, którego będę się trzymała.
Dzisiaj: Owady
Jutro: Owoc VS Owoc
Pojutrze: Owady
Po-pojutrze: Tworzymy Awatara
Myślę, że ten plan jest ciekawy i cieszycie się z nadchodzących postów.
Papa!
/Wiktoria

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz