środa, 14 czerwca 2017

Coś ciekawego ze świata Awatarii... #1

Hej, cześć, witajcie po raz drugi!
Parę chwil temu wymyśliłam, że w sumie mogłabym napisać jakieś ciekawostki o Awatarii. Wiem, że były one na wielu blogach, lecz ja postanowiłam, że będę pisała zupełnie inne, spostrzeżone przeze mnie - takie, których nie było na żadnym blogu. Tak więc zapraszam do czytania! W tym poście pokażę Wam dwie ciekawostki, które myślę, że są dosyć ciekawe!
***
1. Fidget Spinner na Awatarii? Wszystko możliwe!
Przed chwilą przypadkowo przeczytałam stary post Kacpra - propozycje ubioru i zauważyłam tam coś ciekawego, a mianowicie to! 
Tak, to jest to, o czym myślicie - Fidget Spinner. Zobaczcie moje spostrzeżenia:

Wiem, że dla niektórych może wydawać się to dziwne, ponieważ to shuriken, ale mi się to tak skojarzyło, ponieważ wiadomo - istnieją trójkątne spinnery, tak więc to może być jeden z nich? ;)
2. Awatarowie grają w Awatarię?
Ma ktoś The Sims 4? Jeśli tak, to pewnie nie raz kazaliście swoim Simom grać w grę Simowie na zawsze, grają tam w bodajże pierwszą część z tej serii, co jest całkiem ciekawe i zarazem dziwne. To samo jest na Awatarii! 
Od lewej mamy: park, bar, salon piękności i ulicę. 
***
No i to by było już wszystko. Wiedzieliście o tych ciekawostkach? A może macie w domu Spinnera? Piszcie w komentarzu! 
/Wiktoria

4 komentarze:

  1. Ciekawy post,nie wiedziałam,że jest coś takiego jak spinner na awie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Czy jednak ktoś czyta moje posty xDD :(

    OdpowiedzUsuń