czwartek, 22 czerwca 2017

Nowości na rosyjskiej Awatarii - czy będą też u nas?

Cześć wszystkim!
Tutaj znowu ja, Wiktoria i piszę do Was przed rozpoczęciem roku szkolnego, a w tym poście założymy sobie konto na Fotostranie, czyli na rosyjskiej stronie z Tropicaną, czy rosyjską Awatarią. Zaczynajmy!
***
Na początku wejdźmy sobie na tą stronę. Link do niej znajdziecie TU. Czas stworzyć konto! Ja jestem na przeglądarce Google Chrome, tak więc mogę sobie całość przetłumaczyć. Co prawda znacie wujka Google, który nie umie tłumaczyć, ale ważne, że w ogóle coś pomaga. Tak wyglądają dane podane przeze mnie.
Jakby co, dodałam wylosowaną datę urodzenia, żeby nie było. Oprócz tego warto zobaczyć na płeć: facet, dziewczynka. Dziwne, prawda? Ale w takim razie klikam magiczny guzik ,,Zapisać się"!
Tutaj pojawił nam się komunikat, żeby wybrać zdjęcie naszego Avatara. Ja wybiorę stary nagłówek Kolorowej Awatarii.
Kolejnym krokiem i chyba już ostatnim jest potwierdzenie e-maila, tak więc idę to zrobić. W ogóle to dziwne, czemu nie podaje się hasła?! O dziwo nie przyszła wiadomość z potwierdzeniem, nie wiem, co zrobić. Dobra, przyszedł, ale był w folderze spam. 
Kiedy wcisnęłam link od Fotostrany, to przeniosło mnie na kolejną Fotostranę - tym razem możemy w końcu wpisać hasło. Teraz kliknęłam w opcję Aplikacje i wyszukałam Awatarii...
Jest! Teraz wejdę na nią i stworzę konto. Widzimy się za sekundkę! (no niestety, musiałam się zalogować na Mozilli, ponieważ nie mogłam otworzyć Awatarii - były jakieś problemy z Flashem)
Konto stworzone. Jak widzicie, nazwałam ją po prostu Kolorowa. Ma ona długie brązowe włosy, szare oczy, wąskie brwi i uśmiechnięte usta. Zatwierdzajmy ją!
Wykonam samouczek i do Was wrócę, ponieważ chciałabym opisać nową aktualizację, którą mają Rosjanie - my jak zwykle nie. Spokojnie, może niedługo moderatorzy ją dodadzą, kto wie?! 
Oki, dostałam już drugi poziom i skończyłam samouczek.
Nagle pojawiła mi się część pirackiego eventu - gazetka Avataria News! Zobaczcie, ile Rosjanie mają stron, aż 15! Tutaj mamy informację, że będą to 6 urodziny Awatarii. Bardzo ciekawe, prawda?
Zaraz po tym pojawił się niebieski komunikat, na którym widzimy pirata oraz 3 etapy naszej gry. W pierwszym jest jakiś kompas, w drugim mapa skarbów, a w trzecim prezent. Możemy zobaczyć też, że koło kompasu jest jakaś żółta ikonka - kliknę na nią i zobaczymy, co się stanie.
Wow, tego to się nie spodziewałam! Awataria przez chwilę się ładowała, aż tu nagle wylądowałam z powrotem w swoim domu i dostałam 10G, nie wiem za co! Oprócz tego widzę również tutaj taką ikonkę co wcześniej, czyli mapę skarbów.
Gdy na nią nadusiłam, to pojawił się ten sam komunikat co na początku - niebieskie tło z piratem. Kliknę jeszcze raz na ikonę z kompasem... i przeszłam na plażę! 
Pozaznaczałam i ponumerowałam rzeczy, na które warto zwrócić uwagę. Oto legenda:
  1. Pirat, który chodzi po plaży.
  2. Awatar, który kopie łopatą w piasku.
  3. Łódź na brzegu morza.
  4. Kolejny Awatar kopiący w piasku.
  5. Beczka z jakąś liną na moście.
  6. Kolejne beczki, tym razem jako krzesła.
  7. ,,Firanki" i flaga nad barem.
  8. Jakieś flagi nad tym dużym budynkiem.
Do tego zdołałam zobaczyć, że pirat od czasu do czasu coś powie, niestety, nie wiem co, ponieważ nie znam rosyjskiego.
Do tego tekst jest pokazany na niebiesko, co wygląda, jakby pisał nam na priv, aczkolwiek wcale tak nie jest. Jeśli na niego klikniemy, to pojawi się zupełnie nowe okienko, które wygląda tak:
Mamy tutaj narysowany kompas i bodajże jego opis, a poniżej pomarańczową ramkę, na którą naciskamy.
Ooo, pojawiła się nowa opcja - taki mały kompas! Zobaczymy, co się stanie, gdy na niego nadusimy. Możemy zobaczyć też, że jest oznaczony żółtą strzałką i białą ramką. Pojawiło się około 5 flag, na które gdy najedziemy myszką, pojawi się mała łopatka! Są one porozsypywane po całej plaży, tak więc możemy sobie trochę pochodzić i poszukać flag.
Gdy naciśniemy na takie miejsce, nasz Awatar podejdzie do tego i zacznie kopać, tak jak to było w przypadku 2 i 4 punktu, w którym pokazywałam całą plażę.
Całość trwa ok. 10 sekund i zabiera 10 jednostek energii, lecz dostajemy za to dodatkowe zasoby do warsztatu, takie jak:
Użyłam kompasu 2 razy, co dało mi 10 flag do kopania, przy których moja Awatarka wykopała np.: energię, szminki, szpilki, szklanki, Srebro, żarówki itd. Ale co najważniejsze, dostajemy mapy! Niestety, pojawiają się bardzo rzadko - na 10 razy trafiły mi się tylko dwie. Zauważyłam też, że trzeba parę sekund poczekać, zanim będzie można znów skorzystać z kompasu, ale to w sumie dobrze, ponieważ zdążymy wszystko wykopać.
No a kiedy naciśniemy na ilość naszych map, to widzimy kawałki, ile udało nam się znaleźć. Ja potem spróbuję znaleźć wszystkie 9 i zobaczyć, co później się stanie, napiszę o tym osobny post. Mam dla Was również jeszcze jedną ciekawostkę - kopać możemy również w parku i na skwerze.
Uwaga, uwaga! Znalazłam w barze dziewczynę, która wykonała już event i ubrała strój, który otrzymała! Możemy zobaczyć też, że ma nową odznakę, która ma kształt kwiatka i nazywa się ,,Becha 2017". Przyjrzyjmy się, jak wygląda strój piratki. W ręku mamy długi miecz, a z tyłu przywiązany na niego ,,pokrowiec". Składa się on albo z bluzki, paska i spodni, albo z całego kombinezonu. Do tego wygodne sandałki, złote kolczyki w kształcie czaszki i ciekawy diadem, lub tatuaż na głowę. Podoba mi się ten strój, a Wam? Słyszałam też, że będziemy mogli wybrać albo strój, albo złote monety, ja na pewno bym wybrała strój. Nie mam pojęcia, jaki komplet jest dla płci męskiej, aczkolwiek myślę, że to ten sam, co ma pirat na plaży.

No i to by było na tyle. Mam nadzieję, że ten post i event Wam się spodobał, na końcu znajdziecie jeszcze dwie sondy, w których możecie zagłosować! Papa, kochani!
/Wiktoria

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz