środa, 7 czerwca 2017

II miejsce w plebiscycie Bloga Maja 2017?!

Cześć, moi drodzy!
Dzisiaj piszę dla Was posta po raz drugi, ponieważ o takim czymś nie można byłoby nie napisać! Jak pewnie większość z Was wie, na blogu Baśniowa Awataria odbywał się plebiscyt - głosowanie na bloga maja 2017. Jestem pod ogromnym wrażeniem, ponieważ jak po tytule widzicie - zajęliśmy II miejsce! Gdy przeczytałam posta BA, cieszyłam się sama do siebie, chociaż może wydawać się to Wam dziwne. Jak pewnie wiecie, pod plebiscytem (bloga kwietnia) odpadliśmy za I turą, tak więc kiepsko. Tymczasem teraz dostać drugie miejsce - to był naprawdę szok i radość dla mnie i dla innych administratorów zapewne też. Zobaczmy może teraz na nasz dyplom:
Jest on bardzo ładny i gdy tylko na niego spojrzę, sprawia mi on wielką radość. Dostaliśmy również piękny srebrny medal, który na pewno zawiśnie na naszym nagłówku. 
W ostatnim kawałku tego posta chciałabym serdecznie podziękować tym, którzy na nasz blog głosowali i tym, którzy nas wspierali. Dziękuję!
A teraz wypadałoby się pożegnać, tak więc żegnam Was wszystkich i widzimy się w kolejnym poście z mojej strony! Do widzenia!
/Wiktoria

2 komentarze: