wtorek, 14 marca 2017

Kalendarz #1 - Sukienki

 Hej!
Z tej strony Wiktoria jakbyście nie wiedzieli
i to jest post z nowej serii ^^
Zapraszam do czytania! 
Od razu mówię, że mam jeszcze 3 mega
pomysły na serie, nie wiem, czy czasem dzisiaj jednej nie
wstawię, ale przejdźmy do kalendarza.
 Po prostu musicie zagłosować na miesiąc, w którym się urodziliście
oraz oczywiście zobaczcie, jaka sukienka jest dla Was przeznaczona. 
Piszcie w komentarzach, czy podoba Wam się wybrana sukienka,
lub czy taką posiadacie/chcecie posiadać/nie chcecie posiadać.
Oto sonda:

To by było na tyle, mam nadzieję,
że ten post Wam się spodobał i że będziecie
aktywni na wszystkich postach!
Zapraszam również do głosowania w poprzednim poście
,,Tworzymy Awatara". :)
Papatki!

1 komentarz:

  1. A więc tak urodziłam się 1 września-niestety-czas do szkoły.Mam taką sukienkę,a skoro mam tzn, że mi się bardzo podoba.Dziękuję Wiktoria.Fajny pomysł na post do bloga:) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń