czwartek, 2 marca 2017

Tworzymy Awatara #4

 Hej, moi mili!
Oto kolejna część serii ,,Tworzymy Awatara"!
Mam nadzieję, że się cieszycie i że na nią czekaliście.
Więc co, kochani? Zaczynamy!
 Najpierw może zobaczmy, jak wygląda nasz Awatar:
Nie zwracajcie uwagi na ubranie, kolor oczu, ani włosy.
 Na razie mamy tylko płeć, skórę i oczy. Może teraz czas na usta?
W kolejnym poście wybierzemy kolory: oczu i ust, czyli będzie jeszcze fajniej,
ponieważ pojawią się dwie sondy. :D
Zapraszam do aktywnego głosowania!

Przepraszam, że tak słabo widać 1 usta, dopiero teraz to zauważyłam. Ale
jakby co, to są te początkowe, uśmiechnięte usta, które ma np. Nishiki.
To by było na ty.... nie, to by nie było na tyle!
Mam dla Was jeszcze takie małe pytanko z sondą:
Czy kiedykolwiek słysząc piosenkę ,,Mój jest ten kawałek podłogi",
to myśleliście, że tam jest np. ,,Uuuuuu, jestem kawałkiem podłogi!"?
Ja pomimo tego, że znam prawdziwy tekst, to i tak wciąż tak uważam xD

To papa, kochani!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz