sobota, 25 marca 2017

Ocenianie blogów #11

 Hej, kochani!
Z tej strony Wiktoria i witam Was
w kolejnym poście z mojej strony, na moim ulubionym blogu! ♥
Życzę Wam miłego czytania!
 Oto kolejny post z serii ,,Ocenianie blogów". Nie wiem, czy
lubicie tę serię, ale dodałam ją dla tych, którzy ją lubią. :)
Dziś ocenimy blog: Awataria w kolorach tęczy.
Oto do niego link: KLIK
Chcecie dowiedzieć się, jaką mam na jego temat
opinię? To czytajcie!
Ocena:
Nagłówek: 5/10
Moim zdaniem ten nagłówek jest za mały. Znajdują się na nim
dwa Awatarowie, którzy nie robią żadnych póz. Ich jakość
jest dość słaba, ale to tylko szczegół. Plus to oczywiście piesek ze snapa!
Muszę wspomnieć też o tekście.
Nie jest on zbyt ładny, nie pasuje do siebie, ani do całego nagłówka.
Dodam również, że wolałabym tematyczny nagłówek, taki jak jest u nas, 
czyli np. Wielkanocny, czy też wiosenny.
Styl pisania postów: 4/10
Styl pisania postów jest bardzo słaby. Nie ma tam
przerywników, powitań i są za duże przerwy pomiędzy napisami.
Ortografia: 9/10
Jest ok, ale widziałam kilka błędów ortograficznych.
Ciekawość postów: 2/10
Nie ma żadnych serii, ani zabaw. Oprócz tego,
posty są nudne.
Razem: 20/40
Jest to bardzo mało. Gdyby nie ortografia, ten blog by miał zdecydowanie
mniejszą ocenę.
No to koniec tego posta. Mam nadzieję, że przeczytaliście go do końca.
Papa!
/Wiktoria

1 komentarz: