sobota, 25 marca 2017

Nowy nagłówek

 Hej!
Jak pewnie zauważyliście, na moim blogu
widnieje nowy nagłówek. Jest on Wielkanocny, ponieważ, jak wiecie
za niecały miesiąc mamy Wielkanoc. 
Przejdźmy do opisywania nowego nagłówka!
Zobaczmy go najpierw:
Bardzo mi się on podoba, ponieważ jest tu dużo
motywów, a wszystkie kojarzą się z Wielkanocą.
No na przykład: mam tutaj zajączka, baranka, pełno pisanek i piskląt. 
Tło jest jasne, bardzo ładnie komponuje się z całą resztą.
Na tle widzimy również pisanki na trawie, razem z kwiatami.
Obiekty wklejone to np. jak wcześniej wspominałam zajączek, baranek,
pisanki, koszyk i pisklaki. Postanowiłam, że dodam tylko siebie,
bo i tak nikt postów nie dodaje, a Natalcia stworzyła swój blog.
Przyjrzyjmy się teraz, jak wygląda całe tło:
Tapeta jest identyczna, jak w przypadku nagłówka. Nie dodałam
tutaj żadnych efektów, przez co jest bardziej neutralnie. Oprócz tego
mamy tutaj nazwę bloga, link do niego i pisklęta.
Mam nadzieję, że nowy, Wielkanocny wystrój bloga Wam się
podoba. :)
To by było na tyle i cześć!
(Zmieniłam sobie również logo ^^)
/Wiktoria

3 komentarze:

  1. Moim zdaniem 10/10. Prześliczna praca :)

    OdpowiedzUsuń
  2. A byłabym zapomniała, dobrze,że na nagłówku jesteś tylko Ty, bo ta natalcia tylko go psuła swoim wyglądem xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zepsuła?
      Wiesz, nikt nie jest piękny na awie ;-;
      /Natalia

      Usuń