poniedziałek, 27 marca 2017

Tworzymy Awatara #6

 Hejka wszystkim!
Dziś przychodzę do Was z serią tworzymy Awatara.
Wiem, że dawno jej nie było, ale dziś postanowiłam to zmienić.
Tak więc, zaczynajmy!
(jak Wam podobają się nasze nowe przerywniki i
powitania?)
Z ostatnich głosów wynika, że wygrywa 11 kolor ust i 23 kolor
oczu!
Zobaczmy, jak to się teraz prezentuje:

Jak zwykle, nie zwracamy uwagi na włosy i brwi, ponieważ
wszystko zostało zrobione losowo. Teraz właśnie wybierzemy brwi!
Głosujcie w sondzie na numerek od 1, do 4. 

Jak widzicie, jedynka
to dosyć często spotykane brwi u awatarów, czy są ładne, sami zdecydujecie.
Dwójka to dosyć podobne brwi do poprzednich, tyle, że są strasznie uniesione.
Trójka - idealnie chude brwi w kształcie fali.
Czwórka - dziwne, pozakręcane, ale odważne brwi z kolczykami.
Nie wiem, co mi się stało, że dodałam wszystkiego opis, no ale...
chciało mi się po prostu. xD
W kolejnym poście wybierzemy kolor brwi, a w jeszcze kolejnym cienie
i dalej - kolor cieni.
Tak prezentuje się nasza piękna, dzisiejsza sonda, 
w której polecam Wam wszystkim głosować:

I to by było na tyle, papa, moi drodzy!
Dodam jeszcze, że postanowiłam zrobić grafik
na naszego bloga, czyli kto kiedy będzie dodawał posty.
Do zobaczenia i cześć!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz