czwartek, 2 marca 2017

Okres próbny Zuzi

 Hejka! Dzisiaj
skończył się okres próbny Zuzi, więc przystało mi ją ocenić.
Zapraszam do czytania!
 Zuzia opublikowała TYLKO 3 posty, a miała na to cały tydzień.
Oprócz tego, nie były one zbyt kreatywne. Opiszę Wam je:
-powitanie
-propozycje ubioru
-propozycje ubioru
Jest to naprawdę słaby wynik. 3/10

Jeśli chodzi o posty, to niestety - nie są zbyt ciekawe.
Powitanie zrobiło na mnie dobre wrażenie,
ale propozycje ubioru już nie. Nie dodała do nich żadnych opisów, pomimo
upomnień. 1/10

Zuzia nie wstawia w odpowiednich miejscach przerywników.
Ale pomimo tego - nie zapomina o nich, ani o powitaniach/logach. 5/10

Nie przeklina, ale używała nieładnych słów, których ja bym nie powiedziała.
Oczywiście, usunęłam te słowa, ale pomimo tego - jak było, to było.
Nie zdążyłam zauważyć, czy jest miła dla czytelników, ponieważ rzadko
odwiedzała bloga. 3,5/10
Ocena skończona. Jestem zawiedziona, ponieważ 
łączny wynik to jedynie 12,5/40, a żeby zdać potrzeba przynajmniej 20pkt.
Nie ma co się rozpisywać, dlatego że wszystko znajdziecie w powyższej 
opinii. 
Szkoda, że nie zdała, ale trudno - sama decydowała, kiedy doda posty i jakie je doda.
To by było na tyle i papa! :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz