sobota, 2 września 2017

Szkolne sondy

Hejka kochani!
Z tej strony znów Wiktoria i w dzisiejszym poście będziecie mogli porozwiązywać sobie parę sond. :) Tak więc bez przedłużania, które nie jest tutaj potrzebne - zapraszam do rozwiązywania!
***
Pierwsza sonda:


Druga sonda:


Trzecia sonda:


Czwarta sonda:


Piąta sonda:

***
Myślę, że miło się rozwiązywało sondy, tak samo jak mi - miło się je tworzyło i zapraszam Was do odwiedzenia prawej strony bloga - zmieniłam ustawienie tych kart i usunęłam te zbędne! A także dodałam jeszcze jedną, ogólną sondę.
Tak więc nie pozostało mi nic innego,  niż powiedzieć papa wszystkim!
/Wiktoria

8 komentarzy:

  1. Nie odpowiedziałam na pytanie z 3 sondy XD Dlaczego? Trudny wybór. Nie mam ulubionego, jednego przedmiotu szkolnego, zwłaszcza, że idę do technikum informatycznego :D Bo uwielbiam WDŻ, j. niemiecki, informatyka, godzina wychowawcza, oraz basenyyy :D
    Myślałam, nad drugą sondą, ale zagłosowałam na " W sumie tak". Eh, z jednej strony nie chce iśc do szkoły, ale z drugiej.. Nie mogę się doczekać XDDDD (Może dlatego, że to jest nowa szkoła?) XD Życzę tobie udanego roku szkolnego 2017/18 /ViolkaKCA

    P.S. Fajny nagłówek (Sale informatyczne - najlepsze haha)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahah :D Dzięki i nawzajem :D

      Usuń
    2. Jeszcze było lepiej, jakby zamiast zeszytów były laptopy... Oh! MARZENIA! XD (Zamiast pisać notki, być na fb) Hhahahahah Pozdroooo /ViolkaKCA (Pomarancza mró, mró)

      Usuń
    3. W trzeciej sondzie nie ma mojego ulubionego przedmiotu - chemii xD
      /Kinga

      Usuń
  2. Dodaj jeszcze sondę: Przedmiot, który nienawidzisz. (Nienawidzę fizyki xddd) No, już lecę spać. No, no X DDDDDD (Uczucie, gdy komentujesz blogi, po 2 XDDDD)

    OdpowiedzUsuń
  3. hahah a gdzie matma?! XD hahah. Ja wybrałam g.w ( godzina wychowawcza) bo tylko siedzimy i gadamy XD albo gazetkę robimy
    /Asia

    OdpowiedzUsuń