czwartek, 7 września 2017

TAG: 50 faktów o mnie

Cześć! Tak wiem, że ostatnio dodałam TAG, ale chcę, abyście mnie poznali tak do końca, dlatego dzisiaj prawie same TAG'i! Zapraszam do czytania.
                           ***
1. Mam na imię Natalia, co pewnie już wiecie.
2. Urodziłam się 28.12, co oznacza, że jestem z końca roku.
3. Moim ulubionym kolorem jest fioletowy, oraz miętowy.
4. KA był moim pierwszym "poważniejszym" blogiem, na którego ciągle piszę posty.
5. Mam młodszą siostrę, Olę.
6. W szkole idzie mi dobrze. Moja średnia w 4 klasie wynosiła 5.20.
7. Moim hobby jest blogowanie, nagrywanie i robienie profilówek.
8. W przyszłości chciałabym iść w kierunku graficzki komputerowej, informatyczki lub pracy w jakimś biurze.
9. Lubię słuchać POP-u. Na chwilę obecną, moją ulubioną piosenkarką jest Natalia Nykiel, lecz słucham również innych wokalistów, takich jak: Katty Perry, Charlie Puth itd.
10. Moją jedyną internetową przyjaciółką jest Wiktoria.
11. W tzw. "realu" mam swoją BFF (best friends forever), którą jest Matylda. Nie bloguje ona, ani nie gra w Awatarię, lecz..może kiedyś to się zmieni?
12. Moją ulubioną porą roku jest zima, ale kocham też lato! 
13. Jestem w klasie 5.
14. Nie lubię matematyki.
15. Lubię Polski, J. Angielski i zajęcia komputerowe.
16. Mam zwierzątko - Bąbla! Jest on rasy York miniaturka i ma 4 miesiące.
17. Byłam raz za granicą, a dokładniej w Chorwacji.
18. Często w wakacje jeździmy nad Polskie morze.
19. Mam 1 siostrę cioteczną i 6 braci ciotecznych.
20. Moją ulubioną piosenką jest "Error" autorstwa Natalii Nykiel.
21. Moją ulubioną serią książek są opowiadania o dziewczynce, Jessice. Jeśli miałabym wybierać, to chyba najbardziej lubię "Moja najlepsza przyjaciółka i inni wrogowie" i "Mój wielki sukces i inne porażki"
22. Aby mieć całą serię książek, o których mówiłam wcześniej, brakuje mi tylko jednej - 3 części.
23. Nie mam swojego przezwiska w szkole.
24. Z Wiktorią poznałyśmy się przez grę Moviestarplanet.
25. Bardzo lubię grać w Awatarię, Transfomice i Moviestarplanet.
26. Mój obecny nick na Awatarii (na szczęście, już na niedługo) wziął się od mojej starej nazwy na NK, Natalcia Kawaii.
27. Moją ulubioną liczbą jest 9, może to dlatego, że to mój numer w dzienniku?
28. Moim numerem w dzienniku jest 9, o czym wspominałam wcześniej.
29. W tym roku nie dojdzie mi żaden przedmiot nowy.
30. Mam różowy telefon marki MyPhone.
31. Kocham flamingi, pieski i kotki!
32. W tym roku razem z Wiktorią mamy takie same plecaki, przez przypadek.
33. Blogi, które chętnie odwiedzam to: Plotka AwatariiBaśniowa Awataria,Awataria - Kraina Inspiracji i Modna Awataria
34. Często nie mam pomysłu na posty.
35. W Awatarię gram bodajże od lutego.
36. Bloguję na tym blogu od lutego, czyli od wtedy, kiedy zaczęłam grać.
37. Mieszkam w domu jednorodzinnym.
38. Uczę się Shuffle Dance
39. Bardzo lubię pisać z innymi na NK.
40. Lubię robić profilówki ^^
41. Robię je w Pixlr, PicMonkey, PixlrExpress.
42. Filmy montuję Camtasią Studio 8.
43. Uczę się montować w SonyVegasPro 11.
44. Nagrywam na Youtube od bodajże roku!
45. To jest 45 fakt.
46. Moje "koleżanki" wygadały, że Matylda ma kanał na Youtube i teraz musimy to jakoś odkręcić (propozycje piszcie w komenatrzu)
47. W tym roku spodziewałam się zaawansowanych zajęć komputerowych, ale wyszło jak wyszło - słabo!
48. Mieszkam 15 kilometrów od Warszawy!
49. Nigdy nie wiem, co napisać jako przed-ostatni fakt.
50. Nie kocham się w nikim.
                                                        ***
Nawet nie uwierzycie, ile mi się zeszło z wymyślaniem faktów! Kilka dni, ale to nie ważne. Dziękuję za uwagę, papa!
Nikt inny, jak tylko ta pisząca ciągle TAG'i Natalia...

2 komentarze:

  1. Też gram w Transformice XD Jaki masz nick w grze?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O, to super! A co do nicku, to mam Kikinatalka (nie wnikaj).
      Pozdrawiam!
      /Natalia

      Usuń