czwartek, 7 września 2017

TAG: 50 + 1 faktów o mnie!

Hejka kochani!
W dzisiejszym poście napiszę Wam 50 faktów o mnie. Tak więc, bez zbędnego przedłużania - zapraszam do czytania!
***
  1. Mam na imię Wiktoria.
  2. Urodziłam się 16.08, czyli miesiąc temu miałam urodziny :3
  3. Mój ulubiony kolor to miętowy, fioletowy, różowy, czarny i biały. Najbardziej lubię barwy pastelowe.
  4. KA to mój 3 z kolei blog. Miałam też Awataria to nasz świat i życie, Awataria z sowami i Koktajlowe MSP.
  5. Nie mam rodzeństwa.
  6. Dobrze mi idzie w szkole, w poprzednim roku szkolnym miałam czerwony pasek na świadectwie i średnią 5.30 :)
  7. Uwielbiam blogować, zajmować się (w szczególności) moim psem, ale lubię też robić profilówki i jeździć na rowerze, rolkach, hulajnodze, czy fiszce.
  8. Jeszcze nie wiem, kim chcę zostać w przyszłości.
  9. Również nie mam ulubionego gatunku muzyki.
  10. Mam kilka IBFF: Natalię, Zuzię, Karolinę.
  11. W realu chyba najbardziej lubię Roksanę XD
  12. Tak jak Natalia, kocham zimę, ale lato też lubię 
  13. Chodzę do 5 klasy podstawówki.
  14. Nie lubię wf'u, ponieważ zawsze mam ogromne zakwasy.
  15. Bardzo lubię plastykę.
  16. Mam aż "3" zwierzaki! Psa, chomika i 3 akwaria z rybami.
  17. Nigdy nie byłam gdzieś dalej za granicą, ew. w Czechach lub w Niemczech XD 
  18. Praktycznie zawsze na wakacje jeżdżę nad Polskie morze.
  19. Nie mam braci ani sióstr ciotecznych (chyba)
  20. Aktualnie moją ulubioną piosenką jest piosenka Thunder.
  21. A moją ulubioną książką jest seria książek, która opowiada o przygodach różnych zwierząt. Lubię ,,Zaopiekuj się mną", ,,Na pomoc zwierzakom", ,,Magiczny kotek/piesek/konik/królik", ,,Pewnego razu w Nibylandii..", ,,Nela mała reporterka" itd. :D
  22. To 22 fakt.
  23. W szkole najczęściej mówią do mnie po prostu Wika.
  24. Z Natalią poznałam się przez MSP.
  25. Moje ulubione gry to: MSP, TS4, Awataria i SF 
  26. Mój nick na Awatarii to Sunlight <3
  27. Uwielbiam liczbę 5.
  28. Mój numer w dzienniku to 6 (zawsze miałam 7, ale jeden chłopiec z naszej jakże mądrej klasy nie zdał i mi się przeniosło :/)
  29. W tym roku szkolnym doszły mi tylko dwa przedmioty: technika i WDŻ :'( Na szczęście tylko w I półroczu XD
  30. Posiadam telefon marki Huawei, który dostałam w poprzednim roku pod choinkę. Ma on biały kolor.
  31. Moje ulubione zwierzęta to: psy, koty i chomiki, ale lubię też flamingi, lamy, alpaki i poka sowy.
  32. Mamy razem z Natalią ten sam plecak we flamingi C:
  33. Moje ulubione blogi to: Śladami MSP, Mondye, Cztery panny z jednej wanny, Modna Awataria, Baśniowa Awataria, Awataria - kraina inspiracji itd.
  34. Lubię pisać dla Was posty, ale często nie mam weny.
  35. W Awatarię gram od roku na tym koncie, ale mam też jeszcze jedno, zapasowe, które mam ok. 5 lat.
  36. Bloguję od bodajże lutego.
  37. Mieszkam w bloku.
  38. Nie uczę się i nie mam zamiaru tańczyć Shuffle Dance, bo moim zdaniem to mega dziwne.
  39. Chętnie piszę z innymi na nk.
  40. Bardzo lubię robić profilówki.
  41. Wykonuję je najczęściej w pixlr editor, czasami dodaję napisy i efekty w picmonkey.
  42. Filmy na yt montuję movie makerem, ponieważ co 5 dni kończy mi się camtasia studio 8 i muszę ją ponownie instalować.
  43. To jest 43 fakt!
  44. Nagrywam już bardzo długo na youtube, aczkolwiek pokasowałam stare filmy.
  45. A to jest 45 fakt...
  46. No a to 46!
  47. W tym roku są naprawdę łatwe przedmioty, przynajmniej na razie..
  48. Nie wiem co mam napisać...
  49. Tutaj też nie wiemm...
  50. Nie mam chłopaka i się w nikim nie kocham!
BONUS!

    51. Lubię placki.
***
Ugh, to już wszystko! Jak widzicie, pytania mam takie jak Natalia, tylko że zmienione naprawdę o mnie. I tak je bardzo długo pisałam, tak więc mam nadzieję, że post Wam się spodobał i do zobaczenia!
/Wiktoria

4 komentarze:

  1. Yyy nie wiem czemu weszlam na blog o awatarii
    Ostatnio w nia gralam jakies 3 lata temu?
    No ale blog spoko, tez lubie MSP i TS4
    Urodziny w wakacje laczmy sie haha
    Zapraszam do mnie, bo widze, ze czytasz blogi o MSP
    annellia-msp.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Przeczytałam całą serię Zaopiekuj się mną i kilka z Magic Molly... Ale to było kiedyś X'D
    //Dasvidaniya

    OdpowiedzUsuń
  3. Wowowow xD skoro ten chłopiec nie zdał w klasie 4 (?) Albo 5 nwm w której on nie zdał ale nie ważne xD no więc skoro nie zdał w klasie w sp to co będzie dalej? XD

    OdpowiedzUsuń
  4. Przestaniecie w końcu z tymi postami? To jest nuuudneeeeeeee

    OdpowiedzUsuń