piątek, 1 września 2017

Nowy nagłówek + proces jego tworzenia!

Witajcie, moi drodzy! 
Dawno nie było postów mojej twórczości, prawda? A to dlatego, że mam pieska. Tak, dokładnie, mam przesłodkiego szczeniaczka, ratlera, ratlerka, pinczera miniaturowego, jak kto tam woli! Chętnie spędzam czas na zabawie z nim, tak więc dlatego zaniedbałam bloga. A może krótka historia, jak i skąd go mam? Byłam nad jeziorem na wakacjach (od 20.08 do 25.08) i w internecie znalazłam ogłoszenie o tym piesku na olx! Od razu namówiłam tatę i po powrocie zajechaliśmy do miasta, w którym ten piesek był i go kupiliśmy. Tak więc to jest zupełnie streszczona historia, ponieważ nie chcę Was zanudzać i  zapraszam Was do czytania posta! #PowtarzamSięAleCoZrobić

*** 
Otóż jak wiecie, za 2 dni będzie koniec wakacji (przynajmniej dla mnie 4 września się dopiero kończą), tak więc trzeba zrobić szkolny nagłówek i właśnie taki jest! Planowałam zrobienie jesiennego, aczkolwiek o tej tematyce jest bardzo wyszukany i chciałam mieć na blogu coś innego :)
Tak wygląda nasz nowy nagłówek, powiem Wam szczerze: podoba mi się! Tak jak pisałam w tytule, opiszę Wam proces jego tworzenia.
  1. Szukanie tła. Na początku wybrałam tło bardziej bajkowe, ale nic mi do siebie nie pasowało, więc zdecydowałam się na kolor taki... morski? Turkusowy? Coś w ten deseń. Myślę, że w połączeniu z bielą i brązem wygląda to ciekawie!
  2. Dodałam Awatarkę Natalii. Wycięłam dokładnie jej tło, lekko uniosłam rękę i umieściłam ją tak, aby wyglądało, że stół lekko zakrywa jej nogę.
  3. Dodałam swoją Awatarkę. Oczywiście znów mam nowe włosy, bo nie mogłam się powstrzymać! Te nowe długie włosy są przepiękne! Postanowiłam, że ubiorę się w miarę tak samo, tylko dodałam opaskę na głowę i kolczyki. Ustawiłam swoją rękę tak, że niby ,,trzymam swoje biodra", że tak powiem.. XD
  4. Dodałam plecaki we flamingi, które w tym roku mamy identyczne do kolejnej klasy. Jak widzicie, postarałam się o efekt, że trzymamy te plecaki w dłoni.
  5. Na sam koniec dodałam napisy i mój ulubiony efekt z PicMonkey - Orton. Dodałam napis: Lekcja, Temat: Back to school, ponieważ zazwyczaj coś w tym stylu mamy w zeszytach. W prawym górnym rogu widzimy też datę, czemu 5 września? Bo wtedy u mnie zaczynają się pierwsze lekcje! Na dole jest nazwa bloga, a nieco wyżej pół-przezroczysty link.
Myślę, że dodatkowego opisu pisać nie trzeba, bo po prostu wszystko mamy opisane w procesie. Na sam koniec zostawiam dla Was sondę dotyczącą nagłówku, zapraszam do głosowania!
No i to by było na tyle, 3majcie się i cześć!
/Wiktoria

2 komentarze: