środa, 16 sierpnia 2017

Sto lat, Wiktoria!

Witajcie! Dzisiaj jest wielki dzień dla naszej właścicielki bloga! Czemu? Dzisiaj są jej 11 urodziny! Z tej okazji przygotowałam dla niej kilka niespodzianek, jak na dobrą przyjaciółkę przystało! Jakie to są? Czytajcie uważnie posta!
                                                           ***
Pierwszą niespodzianką jest.... nagłówek! Pewnie już go zauważyliście, lecz i tak Wam go pokażę!
Tak on wygląda! Starałam się nad nim i jestem zadowolona z efektu! A wy, jak go oceniacie? Napiszcie w komentarzach ^^ Będzie On na naszym blogu tydzień, a potem albo wróci nowy, albo powróci tamten!
Przechodzimy do kolejnej niespodzianki, a są nią...życzenia! 
Razem z Olą (moją siostrą, byłą administratorką bloga) postanowiłyśmy złożyć Wiktorii!
Życzenia ode mnie (Natalki)
Droga Wiktorio! Z okazji Twoich 11 urodzin życzę Ci dużo śmiechu, radości, miłości, sukcesów, aby żyło Ci się zdrowo, żebyś miała mnóstwo pomysłów na posty jak i przeróbki no i najważniejsze - niech spełnią się Twoje marzenia! Kocham Cię po przyjacielsku i dziękuję za czas, który dla mnie poświęciłaś! Jesteś najlepsza!
~Natalia
Życzenia od Oli
Wiktorio! Z okazji Twojego święta życzę Ci spełnienia marzeń, miłości, sukcesów w szkole no i co najważniejsze - udanych urodzin! Jeszcze raz - wszystkiego najlepszego!
~Ola
                                                           ***
To by pewnie było już wszystko, co mogłabym zamieścić w tym poście. Jeszcze raz życzymy Ci wszystkiego najlepszego! Dziękuję za czytanie, do zobaczenia!
/Natalia & Ola

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz