niedziela, 6 sierpnia 2017

Propozycje ubioru #23

Cześć! Pewnie zauważyliście, że blog świeci pustkami, dlatego postanowiłam napisać posta, aby nie było tych pustek. Tak, wiem, dawno nie pisałam, ale uwierzcie mi, że nie miałam inspiracji, pomysłu, ani ochoty na napisanie posta, po prostu nie miałam weny. Musicie mi wybaczyć, ale tak często się zdarza, więc nie miejcie mi tego za złe. A teraz, po tym długim i jakże nudnym wstępie, przejdźmy do posta!
                                                                     ***
Dzisiejszym tematem stylizacji będzie: Strój szkolny
Tak, wiem, wiem, że nie ma jeszcze roku szkolnego uf, i to dobrze, ale postanowiłam, żeby zrobić taki temat! Zobaczmy stylizację pierwszą!
I mamy pierwszą stylizację! Jest ona na bardziej chłodniejsze dni, gdy w szkole nie jest za ciepło. Bluza i dżinsy idealnie do siebie pasują, tworzą spójny komplet i wyglądają bardzo ładnie! Do tego użyłam zakryte buty, adidasy flora. One też idealnie pasują do tego kompletu. 
Oto cennik:
Bluza: 15G 
Ciemnoniebieskie dżinsy: 11G
Buty "Flora": 48G
Przyznam, że buty kosztują dosyć drogo, jednak można je zastąpić innymi, tańszymi butami.






Zobaczmy teraz drugą stylizacje:
Kolejna stylizacja jest bardziej szkolna, jeśli można tak powiedzieć. Widzimy tutaj koszulko-sweter, który bardzo, ale to bardzo kojarzy mi się ze szkołą. Widzimy tutaj znowu dżinsy dżinsy-najlepsze spodnie do szkoły, polecam Natalia Rower, które bardzo mi się podobają. Można zauważyć również zielone trampki, które pasują do całości.
A oto, przedstawiam Wam cennik:
Bluzka "Tokyo Panda": 115G
Dżinsy: 15G
Zielone tenisówki: 650S
Najdroższa z tego zestawu jest bluzka. 





                     ***
No i to by było na tyle! Dajcie znać, czy podobały Wam się stylizacje, jak i cały post. A ja się z Wami żegnam, ciao!
/Natalia

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz