niedziela, 18 czerwca 2017

TAG: 100 PYTAŃ, KTÓRYCH NIKT NIE ZADAJE...

Witajcie, kochani!
Chciałabym wprowadzić na bloga jakiś tag i długo się zastanawiając postanowiłam, że napiszę dla Was 100 pytań, których nikt nie zadaje! Może zacznę pisać, ponieważ nie chcę przedłużać, a wiem, że będzie trwało to dosyć długo... Zapraszam do czytania! (teraz jestem na 89 punkcie i jest 3:07, skończę tego posta, ale dodam go dopiero jutro!)
***
1. Najlepsza rzecz jaka Ci się przytrafiła w życiu?
Szczerze to nie wiem, ale jednak chyba chwila, w której pojechałam do sklepu zoologicznego po moje pierwsze zwierzątko.
2. Śpisz przy zamkniętej czy otwartej szafie?
A co to za różnica? Dobra, odpowiem na pytanie - przy zamkniętej.
3. Czy zabierasz szampony i odżywki do hotelu?
Nie wiem po co, ale tak, zabieram i wcale z nich nie korzystam. Ostatnio pooddawałam rodzinie.
4. Czy musisz być cała przykryta kołdrą?
Nie, nie muszę - wręcz tego nie lubię, musi mi być naprawdę bardzo zimno. Tak to lubię mieć na wierzchu jedną nogę, nie wiem, jak Wy.
5. Czy kiedykolwiek ukradłaś znak drogowy?
Nigdy, po co mi on?
6. Czy wycinasz kupony, ale później z nich nie korzystasz?
Tak, lubię wycinać kupony z Mcdonalds'a (a właściwie wyrywać), ostatnio wycinałam takie z Lidla, a potem oczywiście je wywaliłam, bo po co mi?
7. Czy wolałabyś zostać zaatakowana przez niedźwiedzia czy przez rój pszczół?
Oczywiście, przez nic! Ale jak miałabym wybierać, to chyba przez misia.
8. Czy lubisz używać karteczek naklejanych?
Nie za bardzo.
9. Czy masz piegi?
Nie, nie mam.
10. Czy zawsze uśmiechasz się do zdjęć?
Raczej tak.
11. Co wkurza cię co niekoniecznie wkurza innych?
Nie mam czegoś takiego, a jeśli tak, to po prostu o tym zapomniałam.
12. Czy kiedykolwiek liczyłaś swoje kroki podczas spaceru?
Tak, nawet robiłam to ostatnio!
13. Czy kiedykolwiek załatwiałaś się w krzakach?
A kto tego nie robił? XD
14. Czy kiedykolwiek robiłaś grubszą sprawę w krzakach?
Nie, na pewno nie.
15. Czy kiedyś tańczyłaś bez muzyki?
Tak, dla beki, nawet dzisiaj.
16. Czy gryzłaś swoje długopisy/ołówki?
Ani razu, pewnie dlatego, że ogólnie szanuję swoje rzeczy.
17. Z iloma osobami spałaś w tym tygodniu?
Ym.... z (uwaga wymyślam własne słowo)........ ,,zeroma"?
18. Jaki jest rozmiar Twojego łóżka?
Nie wiem, nie chce mi się sprawdzać..
19. Piosenka tygodnia.
Sama nie wiem, dużo piosenek lubię.
20. Czy podobają ci się faceci ubierający się na różowo?
No chyba nie!
21. Czy nadal oglądasz bajki?
Czasami, ale rzadko.
22. Jaki jest Twój najmniej ulubiony film?
Teletubisie.
23. Gdzie zakopałabyś znaleziony skarb?
W ogrodzie na wsi.
24. Co pijesz najczęściej do obiadu?
Sok.
25. Ulubiony sos do nuggetsów?
Czosnkowy.
26. Jaka jest Twoja ulubiona potrawa?
Lubię pizzę, frytki, barszcz biały, nuggetsy itd.
27. Jakie filmy możesz oglądać w kółko i nadal kochasz?
Nie mam takowych.
28. Ostatnia osoba którą pocałowałaś lub która Ciebie pocałowała?
Mama.
29. Czy byłaś kiedyś w harcerstwie?
Nie byłam i mi z tym dobrze.
30. Czy kiedykolwiek pozowałaś nago w magazynie?
Bardzo mądre pytanie... (sarkazm). Oczywiście, że nie!
31. Kiedy ostatnio pisałaś do kogoś list na papierze?
Czy ja wiem? Może rok temu, pocztówkę wakacyjną.
32. Czy potrafisz wymienić olej w samochodzie?
Nie prowadzę samochodu i się tym nie interesuję.
33. Czy kiedykolwiek dostałaś mandat za przekroczenie prędkości?
Tak jak wyżej.
34. Czy kiedykolwiek zabrakło Ci benzyny?
Jak wyżej.
35. Ulubiony rodzaj kanapki?
Najbardziej lubię z samym masłem i serem, podgrzaną w mikrofali.
36. Co najbardziej lubisz jeść na śniadanie?
Lubię płatki z mlekiem, aczkolwiek nie spożywam ich codziennie.
37. Kiedy chodzisz spać?
Gdy mam wolne to tak o 2, 3, czasami o 4, a gdy nie mam, to najczęściej o północy, lub o 1.
38. Czy jesteś leniwa?
Sama nie wiem...
39. Za co przebierałaś się na bale w przedszkolu?
Bodajże za czarownicę.
40. Jaki jest twój chiński znak zodiaku?
Z tego co pamiętam - pies.
41. W ilu językach mówisz?
W polskim.
42. Czy prenumerujesz jakiś magazyn?
Nie prenumeruję w sensie zamawiam, tylko regularnie kupuję jakieś w kioskach.
43. Lego czy lincoln lego?
Nie znam tego lincoln lego, ale zapewne i tak wolałabym lego i to zdecydowanie.
44. Czy jesteś uparta?
Nie wiem.
45. Leno czy Letterman?
A kto to jest?
46. Czy oglądałaś kiedyś seriale?
Tak.
47. Czy boisz się wysokości?
Nie, wręcz lubię być gdzieś wysoko. xd
48. Czy śpiewasz w samochodzie?
Nie, wcale nie lubię śpiewać.
49. Czy lubisz śpiewać pod prysznicem?
Jak już pisałam, nie lubię śpiewać.
50. Czy lubisz tańczyć w aucie?
Nie próbowałam i chyba bym nie chciała próbować.
51. Czy używałeś broni?
Nie.
52. Kiedy ostatnio robiłaś zdjęcie u fotografa?
Do dowodu, niedawno.
53. Czy uważasz, że musicale są kiepskie i tanie?
Nie, czemu?
54. Czy święta są dla Ciebie stresujące?
Nie! Wręcz kocham święta i nie mogę się ich doczekać.
55. Czy kiedykolwiek jadłaś pierogi?
Jadłam, może się zdziwicie, ale nie lubię pierogów.
56. Ulubione ciasto owocowe?
Lubię ciasta z jabłkami.
57. Kim chciałeś być w dzieciństwie?
Teraz też jestem dzieckiem, ale chciałam być lekarzem, dentystą, weterynarzem i sprzedawcą chomików.
58. Czy wierzysz w duchy?
Nie.
59. Czy miałeś kiedyś uczucie Déja vu?
Tak, chyba każdy to miał!
60. Czy bierzesz codziennie witaminy?
Jeśli nie zapomnę, to ewentualnie tak.
61. Czy nosisz kapcie?
Nie, wolę chodzić w samych skarpetkach.
62. Czy nosisz szlafrok?
Tylko po kąpieli.
63. W czym śpisz?
Różnie!
64. Pierwszy koncert?
Nie byłam jeszcze na żadnym koncercie, chyba że liczy się jakiś ,,koncert" na karbonaliach.
65. Superpharm, natura czy rossman?
W superpharmie nie byłam, w naturze i rossmanie już tak, ale wybieram chyba rossman.
66. Nike czy adidas?
Nike.
67. Cheetos czy fritos?
Nie wiem, co to fritos, więc chyba cheetos.
68. Orzeszki czy nasiona słonecznika?
Słonecznik!
69. Czy słyszałaś o grupie Tres Bien?
Nie, nie mam pojęcia, co to jest.
70. Czy brałaś lekcje tańca?
Nie.
71. Jaki zawód wyobrażałaś sobie wykonywany przez rodzeństwo?
Nie mam rodzeństwa.
72. Umiesz zwinąć język w rurkę?
Chyba tak, ale nie wiem, czy robię to dobrze. XD
73. Czy kiedyś wygrałaś konkurs ortograficzny?
Tak.
74. Czy kiedykolwiek płakałaś ze szczęścia?
Raz, gdy miałam 5 lat i byłam w przedszkolu, to płakałam ze szczęścia, gdy zobaczyłam moją mamę i ciocię, które po mnie przyszły.
75. Czy masz płyty gramofonowe?
Nie.
76. Czy masz gramofon?
Też nie, zresztą jakbym miała płyty gramofonowe, to bym nie miała gramofonu?
77. Czy palisz kadzidełka?
Nie.
78. Czy kiedykolwiek byłeś zakochany?
Nie.
79. Jaki koncert chciałabyś zobaczyć?
Nie myślałam o tym.
80. Ostatni koncert jaki widziałaś?
No ten, który był na karbonaliach.
81. Gorąca czy zimna herbata?
Gorąca.
82. Cukier czy słodzik?
Zdecydowanie cukier.
83. Jak dobrze potrafisz pływać?
Nie umiem pływać.
84. Czy potrafisz wstrzymać oddech bez zatykania nosa?
Tak, to proste!
85. Czy jesteś cierpliwa?
Nie.
86. DJ czy zespół na wesele?
Ech, chyba nic.
87. Czy kiedykolwiek wygrałaś jakiś konkurs?
Tak, chociażby internetowy, My Little Pony Equestra Girls - wygrałam koszulkę, z której wyrosłam. XD
88. Czy miałeś kiedyś operację plastyczną?
Nie i nie chciałabym mieć.
89. Wolisz czarne czy zielone oliwki?
Nie wiem, czym się różnią.
90. Czy umiesz szyć/wyszywać?
Nie. >.<
91. Najlepsze miejsce na kominek?
Salon, w Simsach też daję kominki tylko w salonie.
92. Chcesz się ożenić?
Nie.
93. Jeśli masz żonę, jak długo jesteście małżeństwem?
Nie mam żony?
94. W kim podkochiwałaś się jak byłeś w przedszkolu?
A bo ja pamiętam?!
95. Czy dążysz do celu po trupach?
Raczej nie...
96. Czy masz dzieci?
Tak, mam 69 dzieci i jeszcze mi mało.. ;-;
97. Czy chcesz mieć dzieci?
Nie.
98. Ulubiony kolor?
Miętowy, różowy, biały i czarny. Ogólnie lubię też turkusowy, burakowy, szary też.
99. Tęsknisz za kimś teraz?
Raczej nie.
100. Czy chodzisz na fitness?
Nie.
***
Wow, skończyłam! Gdy zaczęłam ten post pisać, było chyba po 1, a teraz jest 3:14. Oczywiście jak na początku napisałam, wstawię go Wam dopiero jutro, ponieważ dziwne to tak dodawać posty po nocach. Tak więc to by było na tyle, jeśli przeczytaliście to całe, to szacun dla Was i pozdrawiam!
/Wiktoria

11 komentarzy:

  1. Fajny post i duuużo ciekawostek o Tobie.Pozdrawiam :) Każdy powinien taki dodać (chodzi o Natalię,bo chyba nikogo więcej nie ma na tym blogu ) .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że Ci się podoba. Również pozdrawiam :)
      A z tym, że nikogo nie ma na tym blogu się zgodzę, ponieważ tylko ja i Natalia piszemy posty...
      /Wiktoria

      Usuń
    2. Pewnie coś takiego dodam!
      /Nishiki

      Usuń
  2. Też rb tak jak spie z tymi nogami hah

    OdpowiedzUsuń
  3. Dużo ciekawostek o tb *o* Fajny post i pozdrawiam. Znam te uczucie "Pisanie po 1 w nocy :D/HopeDiesLast

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajny post 😀 Dużo się o Tobie dowiedziałam i przypominasz mnie xD Nominuję może kogoś c; Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha, to super, że Cię przypominam xD Ja również pozdrawiam :)
      /Wiktoria

      Usuń
  5. Tak swoją drogą to podoba mi się jak nie ma na początku tylu ozdobników :) Wcześniej to trochę rozpraszało.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Staramy się poprawić wygląd bloga, aby każdemu było wygodnie czytać. :)
      Pozdrawiam!
      /Wiktoria

      Usuń