wtorek, 6 czerwca 2017

Nowy nagłówek, kursor itd.

Witajcie!
Tu znowu Wiktoria i witam Was w kolejnym poście z mojej strony - w innym stylu - brak przerywników, powitań, log oraz wyśrodkowanego stylu pisania. Jak było wiele zmian, takich jak własnie powrót do blogowania, to oczywiście trzeba zmienić też nagłówek! Wczoraj mogliście spodziewać się takiej małej zapowiedzi: 
Mamy tutaj zamazany teraźniejszy nagłówek, a także nazwę bloga i informację, kiedy jest takie jakby wielkie otwarcie. Może nie każdy zobaczył ten nagłówek, ponieważ zmieniłam go w nocy, ale do tej pory on i tak był. Teraz gdy wejdziecie na bloga, jest kilka zauważalnych zmian, takich jak:
NAGŁÓWEK 
Teraz nasz nagłówek prezentuje się tak. Widzimy na nim tło z górami, a w tle niebo galaxy. Na samej górze oczywiście napisana dużą czcionką nazwa bloga, Kolorowa Awataria. Pośrodku dodałam takie gwiazdki, żeby całość ciekawie się prezentowała. Zacznijmy od opisywania postaci, od lewej. Na samym początku stoi Ola, która ma na sobie śliczną niebieską sukienkę, pasujące buty i wianek z kwiatów. Obok niej stoi Zuzia - ubrana bardziej na fioletowo, czyli wysokie buty, skrzynka (może z jakimiś narzędziami), a do tego sukienka z szalikiem i ozdobne motyle. Po drugiej stronie stoi Natalia (Natala), która na głowie ma okulary, na nogach śliczne sandałki, a na tułowiu oczywiście komplet - bluzka z szortami. Na samym końcu jestem ja, mam na sobie getry, bluzkę, naszyjnik z serduszkiem i jakąś spinkę z kwiatem. Myślę, że ten nagłówek ciekawie wygląda i zmienię go dopiero za miesiąc.
KURSOR
Kursor również jest dosyć zauważalną rzeczą, ponieważ to własnie nim sterujemy! Postanowiłam ustawić takie różowe serce, które wygląda jakby było namalowane. 
Na tym projekcie pokazuję Wam, jak wygląda na kilku kolorach ten nasz kursor. Nie wiem, czy opłaca się tyle rozpisywać, bo to tylko kursor, tak więc przejdźmy do kolejnej kategorii!
MENU ROZWIJANE
Kategorie w tym menu się nie zmieniły, aczkolwiek kolor - tak. Chciałam zrobić, żeby w miarę pasowało do nagłówka i dałam mu neonowy fioletowy kolor, taki jak na przykład mam ja, Natalia i Zuzia na ubraniach. Myślę, że wygląda całkiem okej, zobaczcie sami.
 Nie jest źle, prawda?
KOLOR LINKÓW
Postanowiłam również zmienić kolor linków, ponieważ zawsze były złote, a teraz są po prostu czarne, neutralne. Myślę, że to wygląda estetyczniej i spokojniej.
I to już chyba wszystkie zmiany, które wprowadziłam. Podoba Wam się nowy nagłówek? Jeśli tak, to zagłosujcie w sondzie na samym dole! Dziękuję za przeczytanie tego posta i pozdrawiam.
/Wiktoria

4 komentarze:

  1. Cieszę się,że wracacie,bo bez Was było nudno! :)
    Zagłosowałam na Wasz blog w plebiscycie Baśniowej Awatarii! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dobrze że nie ma tej muchy na kursorze bo jej się bałam xd a na nagłówku było trochę napchane a teraz świetne!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też uważam, że ta mucha była trochę creepy xd
      Cieszę się, że podoba Ci się nasz nagłówek! Pozdrowiam ^^
      /Wiktoria

      Usuń