wtorek, 6 czerwca 2017

Jak wybrać oryginalny nick, który zachwyci każdego? Kilka porad.

Witajcie! Z tej strony Natalia..
"Jaki nick wybrać? Czy ten będzie oryginalny? Co inni na to powiedzą?" - tak pewnie myśli wiele z Was przy wybieraniu nicku na Awatarii, gdy np. tworzycie nowe konto. Mam dla Was kilka porad, jak sprawić, aby Wasz nick był oryginalny i ciekawy, a w dodatku niepowtarzalny! Jesteście ciekawi, co dzisiaj dla Was mam? Zapraszam do lektury dzisiejszego, dosyć długiego posta!
***
Wybranie nicku to niełatwa rzecz. Nad tym chyba właśnie zastanawiamy się najdłużej przy tworzeniu konta. Jeśli Wy też macie ten problem, jak wymyślić oryginalny nick, zapraszam do pierwszego punktu:
1. Używaj języków obcych (np. Angielskiego), wtedy będzie większe prawdopodobieństwo, że nikt poza Tobą nie ma takiego nicku!
Przykładowo, zamiast dać  nick "Słodki Anioł", nasza założycielka bloga wybrała "Sweet Angel". Wydaje mi się, że to brzmi lepiej, niż wersja Polska.
***
2. Dodaj ozdoby.
Samo "Sweet Angel" napisane normalną czcionką jest często spotykane, ale dzięki temu punktowi nick Wiktorii jest niepowtarzalny! Wiktoria dodała (jak ja to nazywam) zdobione literki, czyli użyła tablicy znaków. Jest ona w każdym systemie Windows. Aby w nią wejść trzeba nacisnąć menu, następnie w pole tekstowe wpisać tablica znaków, gdy już Wam się pokaże po prostu wchodzicie w ten program. Jeśli mamy już program otwarty szukamy liter, i znaków, które nas interesują. Uwaga! Przy tworzeniu nicku, pamiętajcie, aby miał on max. 12 liter/cyfer/znaków.
W moim przypadku wygląda to tak:
☼♪Ⱪⱥⱡḛ♪☼
***
3. Jeśli nie masz pomysłu na nazwę w języku Angielskim, wymyśl coś z języka Polskiego, ale żeby brzmiało to fajnie oraz ciekawie. Nie używaj również wulgaryzmów.
***
Może chociaż troszkę spodobał się ten poradnik? Mam nadzieję. Troszkę Go pisałam, aby dopracować posta i oszlifować.  Jak zawsze na końcu posta muszę się z Wami pożegnać. Tym akcentem kończymy dzisiejszego posta! Do widzenia, Moi drodzy!
Wasza Natalia

1 komentarz:

  1. Według mnie najbardziej oryginalne nicki tak ogólnie z blogerów ma administracja z RA są rzadko spotykane. Oryginalne nazwy ma też Karina (tak ma na imię czy inaczej ?).
    Pomysł na posta jest nawet ciekawy ja polecam nicki z łaciny.

    OdpowiedzUsuń