piątek, 23 czerwca 2017

Klasa - Awataria - zadanie I #2

Dzień dobry!
Tutaj znowu ja! Nauczycielka! A tak na poważnie, to przychodzę do Was z kolejną częścią klasy, tym razem dowiecie się pierwszego zadania. Czytajcie!
***
Przypomnijmy sobie, jak wygląda nasza klasa.
Oj, przepraszam, to nie to!
Od razu lepiej. Mamy tutaj wypisane nazwy uczniów, którzy się zapisali. Czas napisać zadanie pierwsze!
I Zrób wakacyjną pocztówkę, która nie musi być związana z Awatarią.
Myślę, że zadanie jest idealne jak na sam początek wakacji, wystarczy w dowolnym programie wypisać jakieś wakacyjne pozdrowienia, lub co tam Wy chcecie. Dam Wam kilka wskazówek, do których NIE musicie się stosować, ale możecie, jeśli chcecie.
  • napisać nazwę miasta, do którego jedziecie, lub chcecie jechać
  • wkleić różne zdjęcia, lub rysunki z tego miasta
  • podpisać się swoim nickiem, lub imieniem na końcu
Jeśli nie wiecie, jak zrobić pocztówkę, to ja zrobiłam specjalnie dla Was przykład. Oczywiście nie możecie zrobić identycznej, bo to pomniejszy ocenę, ale można się w jakiś sposób zainspirować.

Przypominam, że prace wysyłamy na moje nk, a czas wysłania to 3 dni. (wszelkie informacje np. o nagrodach znajdziecie TUTAJ) Do 26.06.2017 do godziny 20:00 możemy wysyłać prace, po tym czasie następnego dnia będzie post #2,5, w którym napiszę, jakie kto dostał oceny. Tymczasem 28.06 będzie zadanie II!
UWAGA! Kto nie wyśle pracy do wyznaczonego terminu, ten dostanie jedynkę, co mu bardzo pogorszy średnią.
***
Myślę, że to już wszystko, co musicie wiedzieć, ja tymczasem się z Wami żegnam i życzę powodzenia!
/Wiktoria

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz