środa, 7 czerwca 2017

Animacje w Awatarii #1 - Damskie

Hej!
Tutaj Wiktoria i witam Was w poście tak jakby ciekawostkowym, ponieważ chciałabym Wam pokazać animacje, które nasze postacie wykonują np. gdy się przytulają, lub gdy przez kilka sekund stoją nieruchome. Zapraszam do czytania!






Tutaj mamy najzwyklejsze stanie. Jak widzicie, postać ma normalnie położone ręce i lekko rozkraczone nogi, nic poza tym.










ANIMACJE SAMODZIELNE






Jak pewnie każdy zauważył, od długiego czasu, gdy nic nie każemy naszej postaci, to wykonuje różne animacje. Zebrałam kilka z nich i opisałam w tym właśnie poście! Jedna z nich wygląda tak: głowa jest pochylona, a Awatar/ka jedną ręką trzyma się na biodrach. Druga zaś jest normalnie położona, luźno.













Według mnie, to jest jedna z ładniejszych animacji. Postać  trzyma rękę za głową i wygląda, jakby się drapała, lub czesała włosy.

















Tutaj widzimy animację bardzo podobną do tej pierwszej samodzielnej, różni się tylko tym, że prawa ręka nie jest już tak luźno ułożona, tylko też trzyma się na biodrach. Zauważyłam też jeszcze jedną różnicę - głowa jest skierowana bardziej na wprost, a nie w górę.














Jeśli mam ocenić tę animację w grze, to wygląda, jakby Awatarka szukała czegoś w kieszeni, na zdjęciu aczkolwiek wygląda to tak, jakby stała oparta do np. ściany. Niestety, nie jestem dobra w opisywaniu animacji, tak więc przepraszam za wszelkie błędy.














Nadszedł czas na ostatnią już animację samodzielną, którą ja dla Was przygotowałam. Wiem, że jest jeszcze taka z lusterkiem, lecz mi się ona nie pojawiała - tak więc nie mam przyjemności Wam jej zaprezentować. Tutaj nasza Awatarka stoi na jednej nodze i ręce trzyma tak, jakby się modliła. Możliwe też, że tym sposobem próbuje utrzymać równowagę.







ANIMACJE ROBIONE PRZEZ NAS






Każdy wie, że jeśli klikniemy na naszą postać, to wyświetlają nam się dodatkowe opcje, takie jak taniec, czy złoszczenie się. Na pierwszy ogień wybrałam płacz, wykonywany najczęściej przez awataryjne dzieci. Jak widzicie, ręce są przyłożone do twarzy, postać się kołysze, a z oczu wylatują niebieskie kropelki, które imitują łzy.













Opcja ,,tańcz" ukrywa przed sobą aż cztery rodzaje tańców, jednym z nich jest poruszanie rękoma do góry i na dół. Kiedyś, gdy byłam młodsza, to był mój ulubiony taniec. Zazwyczaj z niego się śmiałam, ale również go bardzo lubiłam.
















Tutaj mamy kolejny taniec. Polega on na tym, że tupiemy jednocześnie poruszając dłońmi do tyłu i do przodu. Możemy też zauważyć, że tak jakby klaszczemy.















I przedostatni już taniec - naszej Awatarce ruszają się ręce, a do tego porusza ona całym ciałem. Nie wiem, co jeszcze można o nim opisać, tak więc przejdźmy do kolejnego, ostatniego rodzaju tańca.















Tak wygląda. Jak widzimy, nasza postać porusza dłońmi w prawo i w lewo. Wygląda to całkiem ok, oprócz przemieszczania się postaci, ponieważ jakby to wyglądała w filmach:
-Stoję w prawą stronę
*cięcie a w tym czasie przekręcam się w lewą stronę*
-Stoję w lewą stronę
Tak więc niezbyt realnie wygląda to przemieszczanie się.












I ostatnią animacją w tej kategorii jest oczywiście złoszczenie się! Nie mamy tutaj nic szczególnego, po prostu nasza postać stoi i tupie nogami, a ręce ma ustawione tak, jakby coś trzymała. Tym samym przechodzimy do ostatniej już kategorii, w której przedstawiłam tylko wybrane przeze mnie interakcje.








ANIMACJE TOWARZYSKIE





UWAGA! Do tej kategorii pomogło mi moje inne konto, na którym nie gram - Tajemnicza. 
Tak wygląda animacja, gdy korzystamy z interakcji ,,Pocałuj" Zabawnie, prawda?
















A teraz porównajmy sobie pocałunki z uściskami. Na tym zdjęciu widać interakcję ,,Obejmij". W grze niby jest podobna do całowania, ale w przybliżeniu widzimy, że nasze głowy są trochę od siebie oddalone, a także inaczej są umieszczone ręce Tajemniczej.














Tutaj mamy animację kopania. Przez chwilę Awatar wygląda tak, jakby próbował latać, prawda? Niestety, nie udało mi się uchwycić momentu, kiedy Tajemnicza mnie kopie.
















Nadszedł czas na ostatnią już animację, którą dla Was naszykowałam! Jest to policzkowanie - jak widzicie niestety, ale zdjęcie wyszło rozmazane. 










No i to już koniec tego posta! Możecie się zdziwić, ale pisałam go już bardzo długo, mam nadzieję, że wytrwaliście do końca i zostawicie jakiś komentarz. :) Pozdrawiam Was, drodzy czytelnicy!
/Wiktoria

9 komentarzy:

  1. Kiedyś napisałam bardzo podobnego posta. ^_^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Naprawdę? Nie wiedziałam, myślałam, że sama to wymyśliłam... Mam usunąć tego posta? Naprawdę przepraszam! :(
      /Wiktoria

      Usuń
    2. Ja przecież nie piszę: ''został ściągnięty!!!11 usuń go był na moim blogu!!111''. Dobrze rozumiem, że czasami zdarzają się takie sytuacje gdy ktoś myśli nad postem cały dzień, a potem okazuje się że ktoś rzekomo już takiego podobnego napisał. Dlatego szanuję i nie mam nic przeciwko, ponieważ mój był tylko PODOBNY, a nie taki sam. :D

      Usuń
  2. Ominęłaś 1 jak postać coś ręką robi 😛

    OdpowiedzUsuń