poniedziałek, 12 czerwca 2017

Kolorowe nowości #5 - Nowe graffiti?

Cześć, moi mili!
Tutaj Wiktoria i witam Was w kolejnym poście z mojej strony, niestety, nie pisałam ich codziennie, ponieważ nie miałam czasu. Ale za siedem dni roboczych (przynajmniej u mnie) będzie już zakończenie roku szkolnego, a co za tym idzie? Oczywiście, wakacje i mnóstwo czasu na pisanie postów! Zapewne pamiętacie też, że ogłaszałam przerwę, ponieważ w lipcu jadę na wakacje, aczkolwiek postaram się pisać posty na telefonie, tak więc myślę, że to dobrze. Ale nie przedłużajmy już tyle, tylko przejdźmy do głównego tematu posta, czyli do kolorowych nowości, części piątej!
***
Ostatnio na Awatarii miałam zadanie, aby zrobić i zmyć graffiti ze ściany. Weszłam do sklepu z psikusami, aż tu nagle zauważyłam zupełnie nowe graffiti. Zaciekawiłam się tym i od razu je kupiłam, oczywiście za Srebro. Przyjrzyjmy się z bliska cenie i ogólnemu wyglądowi naszego nowego dzieła na ścianę. (i w tym momencie przypadkowo wyłączyła mi się Awataria)
Tutaj mamy widok na cały sklep z psikusami. Nasze graffiti jest na samym końcu. Jak widzimy, kosztuje ono aż 6300S, czyli można uznać je za najdroższe ze wszystkich. Jeśli nie mamy tylu S, możemy kupić je za 5G, chociaż szczerze - nie wiem, czy za tę kwotę się opłaca, ponieważ jak wiecie, ta waluta jest dość cenna.
Tu jest potwierdzenie zakupu. Wygląda zwyczajnie, chociaż warto zwrócić uwagę na nazwę tego przedmiotu. Jest ona napisana w języku angielskim, a brzmi tak: graffitiRusDayTitle, czyli graffiti, Dzień Rosji, tytuł? Dziwne, prawda? Wszystkie graffiti nazywają się przecież po polsku!
Zdjęcie zrobione w sypialni Natalii
A tutaj mamy nasz rysunek w całej swojej okazałości. Widzimy tutaj matrioszkę ubraną w niebieską jakby chustę i czerwony kostium. Ma dosyć długie białe włosy związane w warkocza, a naokoło jej widzimy biały motyw kwiatowy z niebieską obwódką. Całość prezentuje się naprawdę ładnie i pewnie ciekawie prezentowałaby się na tle lodowego pokoju.
***
Tymczasem to by było już wszystko z mojej strony, mam nadzieję, że podobał Wam się post i nowość wprowadzona przez administratorów/moderatorów polskiej Awatarii. Swoją opinię możecie wyrazić w sondzie, która od powrócenia do blogowania zawsze będzie pojawiała się na końcu posta. Dziękuję za uwagę, pozdrawiam!
/Wiktoria

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz