piątek, 23 czerwca 2017

Nowy nagłówek!

Cześć!
Widzimy się już w drugim poście z mojej strony, ale nie ostatnim, bo za ok. 2 godziny dodam klasę! Mam nadzieję, że się cieszycie i zapraszam do lektury.
***
Niedawno zrobiłam nowy nagłówek na bloga - wakacyjny. Nie ma na nim Oli, ponieważ nie pisała postów, tak więc wszystko jest jasne. 
Jak widzicie, tło naszego nagłówka to piękny ocean, a w tyle widzimy kamienie i liczną roślinność. Cieszę się, że znalazłam takie tło, ponieważ od początku planowałam, by Awatarowie mieli nogi w wodzie. Oprócz tego mi i Natalii zrobiłam pozę taką, jakby rzucały i łapały piłkę plażową - żeby było widoczne, że leci de mnie do Natalii, zrobiłam taki cień. Możemy tutaj dostrzec, że ja mam biało-czerwony strój kąpielowy i ptaka na głowie, a Natalia ma fioletowy i posiada na górze opaskę z pięknym kwiatem. To chyba tyle z opisu postaci i dodatków, postanowiłam, że nie dam ich dużo, ponieważ co za dużo to niezdrowo. Aha! Jeszcze jeśli chodzi o napisy, na dole mamy nasze imiona, a powiedzmy ,,pomiędzy" nimi jest nasz hashtag - #KA. Na samym środku jest słabo widoczny link do bloga, a na górze napis ,,Udane wakacje z Kolorową Awatarią". No mam nadzieję, że udane.
***
Oprócz tego zmieniłam tło, które teraz wygląda w ten sposób.
Również mi się ono bardzo podoba. Widzimy ten sam napis co na nagłówku, ten sam hashtag i ta sama piłka, link do bloga również. Niby jest zwyczajne, ale jednak cieszy oko. Podobał Wam się post i nowy nagłówek? Zagłosujcie w sondzie! Cześć!
/Wiktoria

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz