czwartek, 8 czerwca 2017

Ankieta #6

Witajcie, Kochani! Z tej strony znowu Natalia...
Mam dla Was posta z serii ankieta! Dawno jej nie było, dlatego dzisiaj to zrobię.
Jako, że niedługo są wakacje, pytałam o to, czy dana osoba wyjeżdża na wakacje. Oczywiście, zapytałam się tych osób, czy zgadzają się, aby ta odpowiedź była na blogu. Nie ujęłam jej w screenie, ale macie moje słowo, że dostałam pozwolenie na publikowanie tych odpowiedzi. Bez zbędnego ględzenia, którego ja nadużywam, zaczynajmy!
                                                                  ***



Oczywiście, bardzo dziękuję Wszystkim za odpowiedź. Głosy są podzielone - 2:2! A wy, wyjeżdżacie gdzieś?
Ja jadę do babci, na cały miesiąc, heh.  Dlatego też przez CAŁY LIPIEC NIE BĘDZIE ODE MNIE POSTÓW.
Bardzo jest mi przykro, ale tak wyszło. Nie zawsze jest, tak jak chcemy.
                                                              ***
Niestety, muszę się z Wami już pożegnać!
Do widzenia, była z Wami Natalia.

4 komentarze: