środa, 28 czerwca 2017

Klasa - Awataria - oceny z zadania I #2,5

Cześć kochani!
Witam Was w kolejnym dniu wakacji, w którym chciałabym opisać prace, które dostarczyliście mi do klasy. Zapraszam do czytania i przepraszam, że klasy nie było wczoraj!
***
Oceńmy sobie prace trzech osób, ponieważ tylko tyle dostałam.
 Jako pierwsza przyszła praca Artemidy. Moim zdaniem jest naprawdę piękna, widać, że się postarałaś i bardzo ładnie to wyszło. Ocenę zobaczysz na końcu posta.
 Jako druga przyszła pocztówka Karou. Też jest bardzo ładna, ale brakuje mi tutaj kilka szczegółów, bez których wygląda na taką smutną.
Ostatnia praca od Uzależnionej. Wygląda naprawdę ciekawie, ale jest tutaj tylko tło, napis i awatar, a nie o to mi chodziło. Ocenę poznasz później.
Zobaczmy teraz, jak wygląda klasa z wystawionymi ocenami:

Z bólem serca muszę uznać, że Mahperi i Unkown (Nikola) nie oddały prac i dostały jedynkę, której nie można poprawić. Artemida i Karou dostały bardzo dobre oceny, jedna wręcz celującą, a Uzależniona dostała 4, czyli nie aż tak źle. Mam nadzieję, że jedynkowe uczennice się poprawią i w następnych zadaniach coś wykonają, ponieważ po co zajmować miejsce, skoro może ktoś inny chciałby się zapisać i brać czynny udział?
***
Z mojej strony to by było wszystko - żegnam się i cześć!
/Wiktoria

3 komentarze:

  1. O, dziękuję za tak wysoką ocenę! Nie spodziewałam się xD
    /Kinga

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ma za co, praca naprawdę mi się podobała :D
      /Wiktoria

      Usuń
  2. Zapomnialam oddac, bo bylam w szpitalu :/

    OdpowiedzUsuń