wtorek, 13 czerwca 2017

Znajdź Awatara #2

Witajcie, Moi drodzy!
Z tej strony oczywiście...Natalia. oczywiście, że ja, bo kto by sobie dał nazwę Nishiki?
Mam dla Was post z serii: Znajdź Awatara.
Postanowiłam dodać kilka rzeczy do tej serii, ale o tym powiem za chwilę.
Jesteście ciekawi, co wprowadziłam? Poziomy trudności oraz...nagrody!
Poziomy trudności będą podzielone na:
ŁATWY - tutaj nagrody mają małą wartość; awatara jest łatwo znaleźć
ŚREDNI - nagrody przybierają na wartości; trudniej jest znaleźć awatara
TRUDNY - nagrody są jeszcze lepsze niż w poprzedniej kategorii; tylko niektórym udaje się odnaleźć awatara.
Wspominałam też o nagrodach. Nie, nie zapomniałam o tym. Są one skromne, ale może kogoś zadowolą.
Poziom łatwy:
osoba, która pierwsza odgadnie zgarnia: x2 postawienie drinków/tortu w klubie/barze
Poziom średni:
osoba, która pierwsza zgadnie zgarnia: x5 postawienie drinków/tortu w klubie/barze
Poziom trudny:
osoba, która pierwsza zgadnie dostaje: x10 postawienie drinków/tortu w klubie/barze
Wszystko wytłumaczone? No to przechodzimy do zdjęcia.
Poziom łatwy:

























        ***
Znaleźliście już Awatara? Jeśli tak, to napiszcie w komentarzu! Pamiętajcie, że pierwsza osoba dostanie nagrodę! Do zobaczenia, Natalia!

6 komentarzy:

  1. Za parawanem (?) z prawej strony :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gratulacje! Jesteś pierwsza! W zakładce "Kontakt" jest mój profil na naszej klasie. Napisz do mnie po odbiór nagrody!

      Usuń
  2. Awatar jest za parawanem

    /Uzalezniona

    OdpowiedzUsuń
  3. jest za parawanem, tym od prawej strony obok palmy)

    OdpowiedzUsuń
  4. Oo, moja imprezownia :D
    /Kinga

    OdpowiedzUsuń