niedziela, 11 czerwca 2017

Propozycje Ubioru #22

Witajcie! Z tej strony Natalia..
Dzisiaj mam dla Was propozycję ubioru! Dawno ich nie było, a jako, że akurat mam wolny czas na napisanie takiego luźnego posta z propozycji ubioru, to czemu by nie?
Czytajcie uważnie...
                                                                      ***
Dzisiejszym tematem naszych propozycji będzie Lato. 
Tym razem będę brała ubrania ze sklepu, a więc od razu podam Wam cennik!
Pierwsza stylizacja:
Tak się prezentuje nasza stylizacja. Niebieski z białym bardzo ładnie się razem prezentują. Jest ona idealna na lato i wiosnę.
Cennik:
Top "Lilia Wodna" - 22G
Kardigan "Lilia Wodna" - 65G
Niebieska spódnica - 6G
Tenisówki "Błękitna Gwiazda" - 23G
Razem: 116G 
Jest to cena nie mała, ale chyba warto, prawda?











                                                                        ***
Czas na drugą stylizacje! Jesteście gotowi?
Oto nasza stylizacja:

Jest to codzienny strój, w którym ja chodzę w lato!
Szorty i krótka bluzka idealnie pasują do siebie i podkreślają klimat lata. Buty są koloru bluzki, aczkolwiek nie znalazłam jakichś odkrytych, aby tutaj pasowały, za co musicie mi wybaczyć.
Przejdźmy do cennika:
Koszulka "Military" - 16G
Szorty "Jelly" - 18G
Trampki "Candy Girl" - 36G
Razem: 70G








                      ***
To na tyle! Mam nadzieję, że stylizacje Wam się spodobały. Chyba lepiej jest, kiedy dodaje cennik, prawda? Od teraz będę dawać, aby ułatwić Wam sprawę.
Dziękuję za czytanie, do zobaczenia!
Natalia

2 komentarze:

  1. Buty nie są koloru bluzki ;) Buty mają bardziej wiśniowy kolor.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Teraz to zauważyłam. Bardzo przepraszam.
      /Nishiki

      Usuń