czwartek, 22 czerwca 2017

Klasa - Awataria - zapisy #1 (zakończono)

Hej wszystkim!
Pamiętacie może taką serię jak klasa? Kiedyś miałam stronę na fb, na której dodawałam właśnie posty z tej serii, ale już tej strony dawno nie prowadziłam, tak więc postanowiłam przenieść klasę na mojego bloga o Awatarii! Co prawda wakacje będą już praktycznie jutro, ale to oczywiście jest zabawa, która wcale nie będzie taka wymagająca. Przejdźmy teraz do sedna.
***
ZASADY
1. Pod tym postem zgłaszają się osoby, które są chętne do brania udziału w nowej serii. Przyjmę pięć osób.
2. Pod stworzoną tabelką będą wypisane Wasze imiona, lub nicki, punktacje (czyli oceny), ale zadania będą napisane dopiero pod 2 postem z tej serii.
3. Nasza klasa będzie wyglądać tak. Zrobiłam to tło sama, tyle, że już dawno (wzięłam je z mojej strony na fb)
Myślę, że zasady są już jasne, po prostu, jak zgłosi się 5 osób, to będzie kolejny post, czyli część druga, w której wydzielę pierwsze zadanie, które ocenie w skali szkolnej, od 1 do 6.
***
Tak jak zawsze liczę na dużą aktywność i mam nadzieję, że te 5 osób się zgłosi, by móc kontynuować serię. Do zobaczenia, kochani!
/Wiktoria

14 komentarzy: