środa, 6 września 2017

Podziękowania!

Ciao! Z tej strony oczywiście Natalia 😅 Dzisiaj mam dla Was posta z podziękowaniami, ale zanim to, powiem, czemu nie pisałam tak długo postów.
Jednym  z dwóch powodów był brak weny na pisanie. Nie wiedziałam, co napisać, no, ale się przemogłam, więc jest okej. Drugim powodem jest nauka! Wiecie, 5 klasa to nie przelewki. Nie doszły mi żadne, nowe przedmioty, ale tematy są dosyć trudne. W tym roku liczyłam, że komputerowe będą bardziej zaawansowane, nowy nauczyciel, zapewne informatyk, a tutaj? Pisanie w Wordzie! No wiecie co! Ale to nie jest najgorsze. Najgorsze jest to, że dostałam komputer z oprogramowaniem Windows Vista - czyli coś, czego szczerze nie lubię. Uważam, że Windows 7 jest o wiele lepszy, ale...no dobra! Rozpisałam się niepotrzebnie o tym, co były na zaj. komputerowych, a nic o poście...Zapraszam do czytanka dzisiejszego, bonusowego posta!
                                                              ***
Jak wiecie, bądź nie, startowaliśmy w plebiscycie na tytuł "Bloga wakacji". Niestety odpadliśmy w I turze, lecz cieszymy się, że chociaż 4 osoby zdecydowały się zagłosować na KA! Bardzo dziękujemy, że swój cenny głos oddaliście właśnie na Kolorową Awatarię! Oto dyplom od administratorów BA: 
Jeszcze raz dziękujemy!
                                                         ***
No i to by było na koniec z posta. Tak wiem, wstęp dłuższy od samego posta, no, ale tak wyszło!
Dobrego dnia lub nocy!
/Natalia

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz