czwartek, 7 września 2017

TAG: 16 pytań o szkole!

Witajcie kochani w ten piękny dzień! Ma dla Was kolejnego posta którego wstęp, nie będzie, aż taki długi z Tagiem. Taki Tag z tego co wiem, został stworzony na AKI przez Taylor (pozdrawiamy)! Dobra, teraz obiecałam, że początek nie będzie taki długi...Zapraszam do czytania!
                                                                     ***
                 
1. O której wstajesz do szkoły?
O 5:50, czasem o 6:30, a np. dzisiaj o 7. Nie chcę się spóźnić w pierwsze dni szkoły.

2. Ulubiony nauczyciel?
Pani od Angielskiego, polskiego. 

3. Z jakiego przedmiotu jesteś najlepsza?
Angielski? Mam właściwie z niego same 5 ;D

4. Plecak, torba czy tornister?
Plecak. Chociaż worko-plecak nie jest zły!

5. Czy malujesz się do szkoły?
Nie. W wieku 11 lat mam się malować?
6. Do szkoły nosisz spodnie, spódnice czy sukienki?
Spodnie. Na uroczystości spódniczki lub sukienki.

7. Czy nosisz dodatki do szkoły (bransoletki itp.)?
Jak miałam przekute uszy to kolczyki, ale mi zarosły, bo pani mi w złym miejscu przekuła i mi krew leciała. A jeśli chodzi o inne, to nie.

8. Z jakimi przedmiotami źle ci idzie?
Hm...Szczerze? Nie mam takiego. Z wszystkiego miałam 5 na koniec roku.

9. Czy jest przedmiot, którego nie rozumiesz? Chcesz poprawić z niego swoją ocenę?
Jak mówiłam wcześniej - nie.

10. Do szkoły chodzisz pieszo czy jeździsz autobusem, samochodem lub taxi?
Samochodem.

11. Zmieniasz buty w szkole?
Obowiązek, niestety.

12. Czy lubisz ćwiczyć na WFie w szkole?
Nie za bardzo. 

13. Czy w wakacje tęsknisz za szkołą?
Tak, oczywiście - a na serio - NIE!

14. Jak się czujesz w swojej szkole?
Dobrze ;D

15. Czy w twojej szkole obowiązują mundurki?
Na szczęście nie.

16. Do której zdałaś klasy?
Do 5. 
                                                                     ***
TAG się Wam spodobał? Mam nadzieję, że tak ;D Mam nadzieję, że Wiktoria zrobi taki sam i w ten sposób poznacie i moje i jej odpowiedzi. Do zobaczenia, a raczej do napisania! Cześć!
Nikt inny, jak nie Nacia...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz