wtorek, 14 marca 2017

Tworzymy Awatara #5

 Hejka, moi kochani!
Postanowiłam, że zrobię kolejną część z serii
Tworzymy Awatara. ^^
Mam nadzieję, że się cieszycie, ponieważ
poprzedni post miał aż (bodajże) 14 głosów!
Jestem z tego powodu bardzo zadowolona!
 Zdecydowaliście, że nasz Awatar
ma mieć usta numer 3. Zobaczmy jak on teraz wygląda:
Pamiętajcie, nie zwracajcie uwagi na włosy,
strój, kolor ust, oczu i brwi, ponieważ wybierzemy je dopiero potem.
Teraz głosujcie na kolor oczu i ust!
"text-align: center;">

To by było na tyle i papa moi mili!

5 komentarzy:

  1. Bardzo fajna gra :) Kocham ten blog :)

    OdpowiedzUsuń
  2. A ta Natalia na blogu KCA jest okropnie nudna.Te dziewczyny,co ją prowadzą nie powinni Jej brać na bloga! Pisze tak,jakby miała 5 lat!!!!!!!!! Większość odgapiona od tego bloga .Brak pomysłów i 0%!!!! kreatywności.To nie sztuka pisać,bo pisać-trzeba kogoś tym zaciekawić,wymyślić coś swojego.Nauczyła się na Twoim blogu robić profilówki,przerywniki-swoich nie potrafi i udaje wielce mądrą.
    Pozdrawiam Wiktoria:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie przypominam sobie żeby brwi były wybierane. /Karou

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale tak jak pisałam, brwi dałam przypadkowe. Włosy i resztę też.
      Nie martw się, niedługo będziemy wybierać brwi. :)
      Pozdrawiam.
      /Sweet Angel

      Usuń