sobota, 18 marca 2017

Propozycje ubioru #15

 Hej, moi drodzy!
Na wstępie tego posta chciałabym Was serdecznie
przeprosić, że wczoraj nie dodałam żadnego posta, ale
myślałam, że dodadzą go inne adminki. Ale to trudno,
bo przechodzimy do głównego tematu!
(niestety, zmniejsza nam się licznb wyświetleń, dzisiaj były
one tylko 24..)
 W tych propozycjach ubioru zaprezentuję
Wam ładne i luźne kreacje, w tym jedną za G, a drugą za S.
Przepraszam, że jak do tej pory wstawiałam same
kreacje za G...
,,Mroczna perła"
Nie wiem, skąd weszła mi do głowy ta nazwa,
ale pasuje mi ona do tego stroju. Składa się on z rzadko widzianej
u awatarek bluzki, moich ulubionych spodni w kropki oraz granatowej
kokardki. Oprócz tego czarne dodatki - to dla mnie podstawa!
,,Piękno i klasyk"
5 lat temu to był mój ukochany strój!
Zakładałam go zawsze i wszędzie.
Składa się on z czarnych rajstop, które dostępne są tylko
w czasie świąt oraz z kurtki za G.
Resztę możecie kupić sobie zawsze!
Moim zdaniem wszystko jest tu w jednakowym kolorze,
dlatego własnie to połączenie wybrałam. Spódniczką mini
możecie poderwać swojego wymarzonego chłopaka!
I tym miłym akcentem się żegnamy.
Papa!

1 komentarz: