piątek, 31 marca 2017

Konkurs!

 Hej!
Jak pewnie wiecie, na naszym blogu
wybiło już ponad 6000 wyświetleń! Jestem z tego powodu
zachwycona, ponieważ nie spodziewałam się Was tak ogromnej ilości.
Z tej okazji przygotowałam dla Was konkurs, z 
fajnymi nagrodami. O szczegółach dowiecie się w kolejnej części posta!
Jak pewnie wiecie, niedługo mamy Wielkanoc,
także konkurs będzie Wielkanocny.

NA CZYM POLEGA?

Konkurs polega na zrobieniu Wielkanocnej profilówki.
Technika i program jest dowolny.

CO TRZEBA ZROBIĆ?

Wystarczy wykonać Wielkanocną profilówkę,
na której ma znajdować się Wasz awatar. Jak już wspominałam,
mogą tam być dowolne rzeczy, np. efekty, naklejki itd.

JAKIE BĘDĄ NAGRODY?

Z tego powodu, że to jest pierwszy konkurs
w historii bloga, będą znakomite nagrody, takie jak;

Pierwsze miejsce: VIP na 5 dni + dyplom + wywiad na bloga
Drugie miejsce: czerwone pudełko czekoladek + dyplom + naklejka
Trzecie miejsce: bukiet ślubny + dyplom
Wyróżnienie: dyplom

GDZIE WYSYŁAĆ PRACE?

Prace należy wysyłać na adres mailowy bloga, czyli na
kolorowa-awataria@wp.pl

DO KIEDY MOŻNA WYSYŁAĆ PROFILÓWKI?

Profilówki można wysyłać do końca kwietnia, czyli od 31.03.2017
do 30.04.2017.
I to na tyle z tego posta, mam nadzieję,
że zrozumieliście te zasady, a nawet jeśli nie, lub macie jakieś
pytania dotyczące konkursu - śmiało, napiszcie komentarz,
a ja na pewno na niego odpowiem. Pamiętajcie, aby nie używać
wulgarnych słów i nie obrażać autorów i administratorów bloga.
Papa!
/Wiktoria

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz