środa, 8 marca 2017

Ocenianie Blogów #7 +nowe przerywniki i powitania

Hej! Po tytule tego posta, możecie wywnioskować,
że seria oceniania blogów się nie skończyła! 
Wiem, że długo jej nie było, ale jednak wraca, mam nadzieję,
że cieszycie się z tego powodu. :)
Zapraszam do czytania!
Dziś ocenimy blog ,,Awataria Oczami Ogórka".
Cóż, nazwa bardzo ciekawa i kreatywna. 
Nie wiedziałam, że ogórki piszą blogi!
Ale przejdźmy do linku: KLIK
Styl pisania postów - 6/10
Ogólnie nie jest źle, ale brakuje mi tutaj
przerywników i graficznych powitań. Oprócz tego,
czcionka jest ledwo widoczna na zielonym tle i bardzo pochylona, 
przez to czasami nie można się rozczytać. Za dużo emotikonów.
Nagłówek - 8/10
Ta ocenka, ponieważ jest ładny, ale zwyczajny.
Brakuje mi licznych ozdób, czy też kolorów.
Postać ma tylko podniesioną nogę, nie posiada ona
cienia, czy też obrysu, przez co wygląda niewyraźnie.
Jest on również bardzo mały, a napisy do niczego nie pasują.
Ortografia- 9/10
Administracja nie wstawia w odpowiednich miejscach
przecinków. Czasami w ogóle ich brakuje. Dostrzegłam tu również
inne błędy ortogrficzne.
Ciekawość postów - 10/10
Posty te są bardzo ciekawe i nie ściągane
z innych blogów. Ogólnie blog się rozkręca i z tego co widzę,
ma coraz więcej wyświetleń. W wolnych chwilach chętnie go czytam.
Razem - 33/40
Ten wynik jest naprawdę dobry! Brakuje zaledwie 7 punktów
do równej 40-stki. Mam nadzieję, że prawidłowo ten blog oceniłam.
W tytule posta napisałam taką formułkę:
+nowe przerywniki i powitania
Jestem na 100% pewna, że zobaczyliście
mój nowy przerywnik i powitanie, ale Nishiki jeszcze nie zdążyliście.
Pokażę Wam je teraz:


Wiem, że nie muszę pisać, który to przerywnik,
a które powitanie, bo wszystko jest jasne.
Mam nadzieję, że Natalii się one spodobają i będzie ich używać
w postach. Myślę, że zmienię je dopiero za miesiąc, dokładniej 8.04.2017.
Jeśli już jesteśmy w temacie dat - nagłówek prawdopodobnie zostanie zmieniony
pod koniec wiosny, ale nie wiem, czy czasem tego nie zmienię - wiadomo, 
przez 3 miesiące ten sam nagłówek? To by było nudne!
Dlaczego zmieniłam przerywniki i powitania?
Otóż, tamte mi się nie podobały. Były zdecydowanie za duże
i brzydkie. Myślę, że to zrozumiecie.
Mam nadzieję, że przeczytaliście ten post do końca. 
Jeśli tak, to super!
Przygotowałam dla Was także sondę:

Zapraszam do głosowania!

To by było na tyle, cześć!

4 komentarze:

  1. W kwietniu zmienimy nagłówek na ten mój, Wielkanocny ;) A tak BTW, to fajne przerywniki i powitania dla mnie zrobiłaś :) Widzimy się na nk, o tej samej porze co zawsze :) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiem, czy zmienimy, bo ten Twój był niewyraźny.

      Usuń
  2. XDDDDDD (szczerze to nigdy nie byłem dobry z ortografii XDDD) ( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)

    OdpowiedzUsuń