sobota, 11 marca 2017

Szaleństwo mody #1 ,,Sportowe wymiary"

 Hej, kochani!
Tu znowu ja, Wiktoria, a po tytule
możecie stwierdzić, że zaczęłam nową serię!
Nie widziałam jej na żadnym blogu, a jeśli nawet
była, to przepraszam. 
Miłej lektury!
Jak widzicie, seria ta nazywa się ,,Szaleństwo mody".
O co chodzi?
O to, że na gołym awatarze rysuję jakiś fajny, tematyczny
komplet, a potem wstawiam tu zdjęcie i dodaję opis, cennik (wymyślony przeze mnie)
oraz oczywiście sondę, która dotyczy tego, czy chcielibyście
taki strój na Awatarii. Posty z tej serii będą się pojawiały nieregularnie,
ponieważ naprawdę długo zajęło mi rysowanie tego stroju.
A więc zacznijmy!
Oto pierwsza stylizacja.
Jej nazwa to ,,Sportowe wymiary". Rzućmy na nią okiem!
Składa się ona z pięciu części. Są to:
Czapka z daszkiem ,,Sportowe wymiary" - 18G + VIP
Różowy top - 24G
Spodenki ,,Sportowe wymiary" - 10G + VIP
Buty Nike - 19G + VIP
Różowa bransoleta - 4G
Jak widzicie, ten zestaw w szczególności jest dla VIP.
Jego główna kolorystyka to 3 odcienie różu i biel, które idealnie się
ze sobą komponują.
Teraz przejdźmy do sondy!

Zapraszam do głosowania w powyższej sondzie!
 I to by było na tyle, trzymajcie się
i papa, moi mili. ^^

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz