niedziela, 5 marca 2017

Zmiany bloga

 Hejka!
Jak widzicie, nasz blog jest taki jakby inny...
Ale to tylko jego wygląd się zmienił!
Zapraszam do czytania!
 Pierwszą, chyba najbardziej rzucającą się w oczy rzeczą jest nagłówek.
Jak widzicie, przedstawia on mnie i Nishiki, które cieszymy się nadchodzącą
wiosną.
Oprócz tego widać tutaj też różne czcionki, wiosenne naklejki, które wyglądają
jak jakieś pąki. Dodałam też przezroczystą naklejkę,
która przedstawia nasz humor, Natalii wianek i nam obu 
ładne liście nad głową. Z tego nagłówka jestem bardzo zadowolona, ale przejdźmy dalej.
Zmienił się również kursor. Kojarzy mi się z wiosną, ponieważ
tematem przewodnim jest duży, pudrowy kwiat.
Niestety, nie dodałam efektu kursora, ponieważ, gdy go wstawiałam, to nie
pojawiał się on na blogu

Kolejną dosyć zauważalną rzeczą są nowości na prawym pasku.
Na samej górze widzimy informację o dokładnej godzinie:
O tym, ile dni pozostało do wakacji:
Oraz ciekawostkę, która zmienia się podczas każdego
odświeżenia strony:
Całe tło bloga również podległo dużej zmianie,
prezentuje się ono teraz tak:
Jest według mnie bardzo ładne, identycznego użyłam do zrobienia
nagłówka.
Ok, wydaje mi się, że to na tyle zmian.
Oczywiście nie mogło zabraknąć sondy, w której
ocenicie wykonaną przeze mnie pracę.
Oto ona!

Dziękuję za przeczytanie tego posta, papa! c:

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz