sobota, 25 marca 2017

Ocenianie Blogów #10

Hej, hej! 
Tu znowu Natalia! 
Witam Was bardzo serdecznie w kolejnym poście z serii "Ocenianie Blogów". 
Zaczynajmy! 
Dzisiaj oceniam bloga "Baśniowa Awataria". 
Link: KLIK
Ocena:
Nagłówek: 10/10
Według mnie jest śliczny! Nic mu nie brakuje!
Styl pisania postów: 9/10
Brakuje mi przerywników i przywitań. 
Ortografia: 10/10
Nie znalazłam tam błędu. 
Ciekawość postów: 10/10
Ciekawe, nie kopiowane z innych  blogów. 

Razem: 39/40
Uważam,  że blog jest zadbany.  Administracja dba o niego. Ten wynik
jest idealny!
Oto już koniec naszego oceniania! 
Oczywiście pozdrawiam Administrację BA (Baśniowej Awatarii). 

Mam nadzieję, że ten post Wam się spodobał. 
To na tyle! 
Papa!  :3
//Natalia


4 komentarze:

  1. My nie lubimy stylu postów z dużą liczbą przerywników. Staramy się robić akapity, aby łatwo się czytało. Jeżeli chodzi o przywitania - nie wiem, skąd wysnułaś wniosek, że w naszych wpisach nie używamy przywitań xD
    Mimo wszystko dziękujemy za tak wysoką ocenę! Jest nam bardzo miło :)
    Również pozdrawiamy!
    /Kinga

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Natalii chodziło o takie graficzne, czyli np. hello, croeso, ciao itd. To jest własnie na początku posta. :)
      /Wiktoria

      Usuń
    2. No, ale graficzne są już na wielu blogach, więc my nie będziemy od nich ściągać, a po drugie mamy słowne przywitania. //Kevin

      Usuń
    3. Chciałem jeszcze dodać, że nam nie podobają się takie przerywniki, co wy macie z obrazkiem. Wolimy zwykły styl. Dla nas te "obrazki" czy przerywniki, jak zwał tak zwał, utrudniają czytanie. TO jest nasze zdanie. /Kevin

      Usuń