wtorek, 21 marca 2017

Okres próbny Klaudii

 Witajcie wszyscy bardzo serdecznie!
W kolejnym poście z mojej strony dowiecie się więcej
o okresie próbnym Klaudii. Zaczynajmy zatem!
 Klaudia miała na napisanie postów aż 8 dni!
Dlaczego? Bo wczoraj dałam jej szansę. Ale to źle wypadło.

Dodała ona 3 posty, 3 w jeden dzień. Potem miała ,,spokój"...
Zauważyłam, że ma jeszcze bodajże 4 inne blogi i codziennie
dodaje jakiś post. A u mnie? Lipa. 3 posty w jeden dzień, w tym
ocenianie blogów skopiowane ode mnie, tylko inna interpretacja
i ilość punktów. 0/10

Posty Klaudii też nie były zbyt ciekawe, niestety.
Tak jak w przypadku Zuzi, jej powitanie zrobiło na mnie
wrażenie, reszta już nie. 1/10

Klaudia czasami zapomina o przerywnikach,
lub powitaniach. Ale ogólnie wstawia je
w odpowiednich miejscach. 3/10

Klaudia nie przeklina. Tak jak w przypadku Zuzi,
nie zdołałam zobaczyć, czy jest miła dla czytelników. 6/10
I koniec tej oceny!
Jej wynik wynosi: 10/40 punktów. 
KLAUDIA NIE ZDAŁA OKRESU PRÓBNEGO
NA BLOGU KOLOROWA AWATARIA ツ.
Jest to bardzo mało. Ale to nie wszystko! Ściągnęła moją profilówkę
z msp z Dabem. Zobaczcie:
No masakra... Ale to trudno, znajdziemy jeszcze jakiegoś administratora!
Papa, kochani!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz