poniedziałek, 13 marca 2017

Ocenianie blogów #8

Hej!
Wiem, to już mój 3 post.
Dzisiaj mam dla Was ocenianie blogów!
Zapraszam do czytania:)
Dziś ocenimy blog ,,Lemurek Awataria"
Bardzo ciekawa nazwa bloga.
Link do bloga: KLIK
Styl pisania postów-9/10
Nie jest  źle,ale brakuje mi tu przywitań.Czcionka w tytułach postów jest za duża.
Nagłówek-6,5/10
Jest ładny,ale nie ma tam dużo zamieszczonych rzeczy.Ta ocena,ponieważ jest na nim za mało rzeczy.Jest tylko napis.Nagłówek jest zwyczajny.
Ortografia-10/10
Nie zauważyłam nigdy na tym blogu błędu ortograficznego.Jeżeli pojawi się błąd w tekście jest od razu poprawiany.
Ciekawość postów-10/10
Posty,są bardzo ciekawe.Nie są ściągane od innych blogów.Jest tam bardzo dużo ciekawych plotek i dużo ciekawostek.Bardzo chętnie czytam tego bloga w wolnym czasie.
Razem-35,5/40
Ten wynik jest bardzo dobry.Brakowało zaledwie 4,5 punktu do 40-stki. Mam nadzieję,że prawidłowo oceniłam ten blog.
To na tyle paa!
/Klaudia






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz