poniedziałek, 1 maja 2017

Nowy nagłówek + udział w plebiscycie bloga kwietnia?

 Witajcie! 😘😗😙😚
Dziś jeżdżąc na rowerze, pomyślałam sobie, że przecież na blogu
od paru godzin znajduje się nowy nagłówek! Przypomniało mi
się, że muszę go opisać, tak więc to zrobię - w kolejnej 
części posta.
Miłego czytania! 😇😇😇
 Tak wygląda ten nagłówek:
Ci co mają mnie na NK, czytali już pewnie jego opis, ale i tak opiszę
go Wam krótko, aby wszystko było jasne. 😏😏😏
Otóż na ładnym krajobrazie, na trawie stoją administratorzy bloga.
Najnowszy administrator - Kacper, Natalia, ja i Zuzia jesteśmy ubrani
w wojskowe stroje, co idealnie się komponuje i spójnie wygląda.
Dodatkowo prostokąt z zachętą do czytania, nazwa bloga, imiona
administratorów i link bloga - wszystko, co nagłówek powinien zawierać.
Sama z tego nagłówka jestem dosyć zadowolona, mam nadzieję, że Wam
również się podoba, a przekonamy się o tym po Waszych głosach 
w poniższej sondzie!

Powiem Wam również, że zgłosiłam ten blog do plebiscytu
bloga kwietnia. Jeśli lubicie tego bloga, według Was jest ciekawy
i często na niego wchodzicie, zachęcę Was do oddania swojego głosu!
Oczywiście nikogo nie zmuszam, ponieważ wiem, że ten
blog nie jest idealny i dopiero 5 miesięcy temu zaczął swoją
przygodę, ale pomimo tego, moim zdaniem, się rozwija. 😹😹
 A tak wygląda plakat wyborczy, który przygotowałam:
Muszę dodać również, że 10.05 będziecie mogli głos 
oddać na blogu Awataria jest tylko nasza.
I to by było na tyle z tego posta,
mam nadzieję, że Wam się spodobał i będziecie czytać
naszego bloga dalej. Do widzenia!
/Wiktoria

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz