środa, 3 maja 2017

Podsumowanie miesiąca - Kwiecień

 Cześć!
W dzisiejszym poście chciałabym podsumować jakoś kwiecień, 
pod względem blogowym oczywiście! 😂😂😂😂
Dowiemy się więcej o różnych ważnych sprawach i zobaczymy
wyniki w tym miesiącu. Zapraszam do czytania!
 A więc, zobaczmy może, ile kwiecień przyniósł nam
nowych czytelników.
Aż 3 713! Jest to dla mnie naprawdę duża liczba i nie spodziewałam się,
że mój blog będzie miał aż ponad 10 000 wyświetleń!
Kolejną rzeczą, którą warto sprawdzić, to ilość postów
dodanych w tym właśnie miesiącu.
Liczba ta wynosi 44 posty. Jest to więcej, niż w marcu, lecz mniej,
niż w lutym. I tak ten wynik jest spory!
Jeśli chodzi o opublikowane komentarze, czytelników i nas - administratorów,
naliczyłam ich aż 56! Również uważam, że to bardzo dużo, a tutaj
macie urywek z kilku komentarzy kwietniowych.
Jestem zadowolona, że kwiecień przyniósł nam tyle pozytywnych komentarzy!
W kwietniu też swój okres próbny zdał Kacper. Oprócz tego,
powstała moja seria Owoc VS Owoc, w której lubicie głosować,
dołączyła do nas Ola... Po prostu miesiąc pełen wrażeń!
Jak podoba Wam się ta ocena? Ja jestem bardzo zadowolona i
nie spodziewałam się tak dobrych wyników. Podzielcie się swoją opinią
w komentarzu, a ja tymczasem się żegnam.
Cześć!
/Wiktoria

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz