sobota, 13 maja 2017

Układanka #2

 Hejka!
Może sobie pomyślicie: o, wróciła? Tak, wróciłam.
Nie było mnie tutaj przez 3 dni, ale to dlatego, że nie miałam internetu...
Może byłam na nk, ale to na telefonie, korzystając z LTE. 
Mam nadzieję, że teraz ten internet aż tak często nie będzie mi znikał, 
bo jeśli jednak, to chyba zwariuję!
 Jak pewnie wiecie, mamy na blogu nową administratorkę, Justynę.
Mam nadzieję, że zda okres próbny i zostanie z nami na dłużej!
Oprócz tego, mamy już prawie 12K wyświetleń!
Jestem pod wielkim, wielkim wrażeniem i naprawdę nie spodziewałam 
się tego. Ale teraz przejdźmy do głównego tematu posta, czyli układanki!
tutaj powinien być przerywnik, ale obiecałam Wam, że będą 2 na post
Pod poprzednią sondą z tej serii było najwięcej głosów na 
c, tak więc zamieniłam a na miejsce c, a c na miejsce a.
Oprócz tego, na c nie głosujemy, więc otoczyłam to kółkiem.
No co, może teraz przydałoby się dodać sondę? Zapraszam do głosowania!

Mam nadzieję, że podoba Wam się ta seria i zagłosujecie
w tej sondzie. Do zobaczenia!
/Wiktoria

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz