czwartek, 4 maja 2017

Ankieta #5

No hej!
Tutaj Ola!
Dzisiaj mam dla Was kolejny post z serii "Ankieta"!
Pytanie, które zadawałam dzisiaj, gdy pytałam się awatarów to: "Dlaczego grasz w Awatarię?".
Chciałabym się jeszcze Was zapytać, czy podoba Wam się, że słowa: "No hej! Tutaj Ola!" są pogrubione, czy lepiej gdy nie były?
Dobrze, ale to napiszcie w komentarzu, a teraz zobaczmy odpowiedzi!
Oto nasze odpowiedzi:

Bardzo dziękuję Oliwii za odpowiedź! Miło mi, że tak uważasz! ^^
Dziękuję również Martynie za odpowiedź!
Heh,  również dziękuję za to, że odpowiedziałaś!
Uu, gramy z podobnych przyczyn!
I to już ostatnia odpowiedź!
Dziękuję tym co odpowiedzieli.
Zastanawiam się tylko, czemu tak mało osób odpowiedziało :(
Ale to nic!
To na tyle w tym poście!
Ja idę pisać już kolejnego, no to papa!





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz