poniedziałek, 8 maja 2017

Tworzymy nagłówek #2

Hejka!
Z tej strony Natalia, a dzisiaj przychodzę do Was z kolejnym postem z serii "Tworzymy nagłówek".
Mam też kilka spraw informacyjnych, ale opowiem to w dalszej części posta..
Tak, a więc mam wiadomość do przekazania Wam od mojej siostry, Oli.
Jako, że aktualnie jest na Zielonej Szkole, nie może pisać postów, bo nie ma jak.
Wróci 13 maja. Wyczekujcie od niej świeżych pomysłów na posty!
Kolejna sprawa dotyczy się jednej serii, a mianowicie "Tworzymy Logo". Kacper niestety odszedł i na razie seria nie jest prowadzona. Jako, że mi się spodobała, postanowiłam, że będę ją kontynuować, bo bardzo mi się ona spodobała! Dobrze, teraz przejdźmy do tworzenia naszego nagłówka!
Rzućmy okiem na sondę z poprzedniej części tej serii:
Jak widzimy, wygrało tło numer 4!
Jak na razie, tak wygląda nasz nagłówek:
Nie zwracajcie uwagi na rozmiar, ponieważ celowo go pomniejszyłam, a jak coś będzie źle, to po prostu połączę kilka zdjęć.
Nie wiem czemu, ale od razu skojarzyło mi się z aniołami, dlatego to będzie tematyka nagłówka.
Awatarom trzeba wybrać jakieś pozy, prawda?
Tutaj macie "podgląd" jak będą wyglądać pozy, a wy zagłosujcie na dole, w jakiej pozie powinnyśmy być?
1.
2.
3.
Wykonałam 3 różne pozy na mojej Awatarce, oczywiście reszta administratorów
też się pojawi, będą mieli te same pozy.

A tam, na górze widzicie sondę, w której możecie zagłosować!
Skoro mamy mieć nagłówek w tematyce Aniołów, potrzeba nam skrzydeł, prawda?
Wybierzcie jakieś z tych dwóch, które Wam dałam!
1.
2. 
Sonda również by nam się tutaj przydała.
Oto ona!!
To na tyle!
Przepraszam, że post był dosyć krótki, ale akurat się śpieszę do szkoły!
No to, papa!
/Natalia

1 komentarz:

  1. Hej.Masz 16,15 głosów w sondach,a następnego posta nie dodajesz-zaniedbujesz czytelników-później się dziwisz,że nikt Cię nie lubi...

    OdpowiedzUsuń