środa, 3 maja 2017

Układanka #1

 Hej hej hej, moi drodzy! ⬀⬁⬃⬂⬄
Dzisiaj jak zwykle post o dosyć późnej godzinie, ale do tej pory nie
było mnie w domu, bo byłam na rowerze.  ❤👀👄
Ale myślę, że to nawet lepiej, bo wymyśliłam nową serię!
Opiszę ją, ale w kolejnej części posta. Czytajcie!
 Tak więc, będzie 7 postów z tej serii, w tym ostatni z całą układanką,
ułożoną. Otóż, po prostu w poniższej sondzie musicie zagłosować,
który fragment nagłówka, który jeszcze ani razu nie pojawił się na blogu
(i nie pojawi) będzie jako pierwszy, żeby wyszło idealne zdjęcie.
To jak widać jest niezrozumiałe i nie wiadomo, co się na nim dzieje.
Ale co to by był za post, gdyby nie pojawiło się zdjęcie?!
Oto one!
Przypomnę, że w pierwszej części głosujemy
na literkę przypisaną do tego fragmentu obrazka, który ma być
jako pierwszy.
Oto sonda.

Mam nadzieję, że podoba Wam się ta seria
i cieszycie się z jakiejś nowości na blogu!
A z mojej strony to byłoby już wszystko, wyczekujcie nowego
posta, tym razem z podsumowaniem miesiąca!
/Wiktoria

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz