poniedziałek, 8 maja 2017

Projekt: Awataria! #1

 Hej wszystkim! 💋💋💗💘
Tu Wiktoria i przychodzę do Was z kolejną serią na moim blogu!
A jeśli chodzi o rezultat okresu próbnego Oli, pojawi się on kilka minut po wrzuceniu
tego posta. Miłego czytania! 😤😤😤
 Otóż, może spotykaliście się na innych blogach z podobną nazwą do tej, ale
takiej serii to ja na żadnym blogu nie widziałam i postanowiłam, że ją zrobię,
a z powodu tego, że nie umiałam wymyślić nazwy - powstał Projekt: Awataria.
Myślę, że spodoba Wam się ta nazwa jak i seria!
O co chodzi?
Reguły są bardzo proste i przyjemne! Jak pewnie wiecie, ostatnio do profilówek
doszła nowa moda, a mianowicie szukanie u Rosjanin jakiś ubrań z Awatarii,
mogą to być takie, jakie już mamy w sklepie, lub zupełnie przerobione, a także
dodawanie ich właśnie do profilówek. W tej serii chodzi o to, 
że ja robię jakąś profilówkę w tym stylu i dodaję wszystkie wklejone przeze mnie elementy,
które znalazłam właśnie w Google. Oczywiście możecie je sobie skopiować i zrobić
z nimi własną profilówkę, a potem zagłosować w sondzie.
Widzę, że dużo się rozpisałam, co było moim zdaniem zbędne, tak więc
przejdźmy od razu do serii!
Tak wygląda ta profilówka. Zrobiłam ją dzisiaj, i nie mam pojęcia, czemu
robienie jej zajęło mi aż tak długo. Ale teraz rzućmy okiem na zużyte tutaj materiały.
Zrobiłam małe rozmiary, aby post nie był za długi.








 Jak widzicie, jest tego bardzo dużo, ale mam nadzieję, że
skorzystacie z jakichś projektów. 💪💪💪
A teraz przydałoby się zrobić jakąś sondę, prawda? ^^


Oto ona! /\ Zapraszam serdecznie do głosowania, który
projekt podoba Wam się najbardziej.
No i to by było już wszystko, myślę, że miło Wam się
czytało i jeszcze milej głosowało!
Do zobaczonka! 💛💜💚💙
 /Wiktoria

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz