poniedziałek, 1 maja 2017

Hacki na G

Witajcie! Jeżeli czytaliście post Wiktorii o moim okresie próbnym,
to wiecie już, że zdałem. Uratowała mnie moja wczorajsza ilość postów
na tym blogu XD.
Dobrze, nie będę się Wam rozpisywał tylko od razu przejdę do posta.
Dzisiaj napiszę Wam post o hacku na G. Wyjaśnię Wam dokładniej co to jest.
Na pewno większość z Was słyszała lub miała do czynienia z tym czymś.



Macie powyżej kilka zdjęć takich hacków. Niestety nie znalazłem
zdjęcia, w którym trzeba podać login i hasło, ponieważ nie korzystam
z takich rzeczy. Zapewne chcecie się dowiedzieć czym tak naprawdę
jest ten niby hack.
CO TO JEST HACK?
Hack to tak zwany KeyLogger.
NA JAKIEJ ZASADZIE ON DZIAŁA?
Otóż ten hack działa w ten sposób, że wpisujesz swój login i hasło np. do Nk, Facebooku itp.
a ten hack przesyła to na jakiś e-mail. Właśnie w tak oto prosty sposób hacker ma dostęp do Waszego konta.
JAK TAKIE COŚ POWSTAJE?
Takiego hacka można zrobić między innymi w programie Visual Basic 2010 Expert.
ILE TAKIEGO HACKA SIĘ ROBI?
Takiego hacka robi się około 3 godzin, więc trzeba trochę czasu poświęcić
jak chce się kraść konta.
SKĄD TO WIEM?
Pewnie wiele z Was pomyślało sobie, że wiem to dlatego bo sam robiłem takiego hacka.
Otóż nie. Wiem to wszystko z lekcji informatyki. Nie jestem jakimś hackerem.
Teraz już na pewno macie wystarczającą ilość informacji, aby unikać tego czegoś.
Radzę Wam omijać coś takiego szerokim łukiem, aby nie być okradzionym.
To by było na tyle w tym poście. Cześć.
/Kacper

2 komentarze:

  1. Niemożna zapomnieć o tym że takie hacki najczęściej mają wirusy :D
    //Corpse Bride

    OdpowiedzUsuń