niedziela, 30 kwietnia 2017

Okres próbny Kacpra

 Dzień dobry!
Witam Was w drugim już poście z mojej strony. Tym razem 
jest to bardzo ważny post, a mianowicie rezultat okresu próbnego Kacpra.
Jeśli chodzi o Olę, poprosiła mnie o przedłużenie go do 5 dni. Mam nadzieję,
że ten czas dobrze zorganizuje na napisaniu kilku postów.
 Nie muszę Wam mówić, że Kacper przyszedł
na bloga tydzień temu, prawda?
Jestem pewna, że nie, bo każdy wie, że okres próbny u nas trwa TYDZIEŃ.
Zobaczmy jego oceny:

Kacper przez tydzień napisał 8 postów, czyli liczba
idealna - nie za mało, nie za dużo. Wzbogacił się tym, że
dziś napisał ich aż 5, gdyby tylu ich dziś nie napisał,
to by pewnie nie zdał. Ale te posty były bardzo
starannie napisane, przez co daję 9/10.

Jego posty są ciekawe. Zdarzyło się natomiast kilka
błędów ortograficznych, ale zostawały one natychmiast poprawiane, tak
jak wielkość zdjęć. Stworzył serię ,,Znajdź różnicę" i wzbogacił
bloga ciekawym postem o Tropicanii, rosyjskiej Awatarii, polskiej i ,,facebookowej".
8,5/10, za błędy ortograficzne.

Kacper jest dosyć kreatywny. aczkolwiek czasami pytał
się mnie, co ma napisać na bloga. Pomimo tego,
że mu nie podpowiadałam - i tak napisał coś od siebie. Nie
zapomina też o przerywnikach i powitaniach, za co daję 10/10. 
Pominę już zapominanie się podpisywać, ponieważ nie jest
to najważniejsze.

Co jest ważne, Kacper nie przeklina. W stosunku
dla czytelników jest bardzo miły. Zauważyłam, że często
zagląda na bloga i przyjaźnie odpisuje w komentarzach. Za uprzejmość
leci 10/10.
I nadszedł  koniec tej dosyć długiej oceny. Wyniki są bardzo dobre,
ponieważ zaledwie kilka punktów zabrakło do tego, aby wszędzie
dać 10/10. Jego łączny wynik to: 37,5/40. Gratuluję tego wyniku!
Oficjalnie oznajmiam, iż Kacper zostanie z nami na dłużej. Mam nadzieję,
że zawsze będzie pisał kreatywne i ciekawe posty. A Wy? Cieszycie 
się, że zdał? Napiszcie o tym w komentarzu!
Okej, ocena napisana, Kacper zdał i muszę już kończyć tego posta,
ponieważ ustawię go zaraz na administratora bloga. Moje gratulacje!
Zostawię dla Was jeszcze sondę, bo być może wolicie 
to własnie w niej zagłosować.

/Wiktoria

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz